رییس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز بررسی لایحه برنامه توسعه پنجم در مجلس، گفت:‌ نمایندگان مجلس با استخدام پرستاران موافق هستند و چنانچه نماینده دولت با پیشنهاد استخدام پرستاران در جلسه علنی مجلس موافقت كند، مجلس این پیشنهاد را تصویب می كند.

به گزارشسلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری سازمان نظام پرستاری كشور، حسینعلی شهریاری  افزود: دولت در لایحه برنامه پنجم توسعه، پیشنهاد استخدام 23 هزار پرستار را نیاورده بود اما در كمیسیون تلفیق لایحه برنامه توسعه پنجم مطرح شد كه با مخالفت نماینده دولت در این كمیسیون، رد شد.
وی خاطر نشان كرد: كمیسیون بهداشت و درمان مجلس پیشنهاد استخدام پرستاران در قالب لایحه برنامه پنجم توسعه را بار دیگر به صورت مكتوب برای طرح در جلسه علنی مجلس آماده كرده و در اختیار نمایندگان قرار داده است.
رییس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس اضافه كرد: چنانچه بار مالی این پیشنهاد تامین نشود، بعید است، مجلس این پیشنهاد را تصویب كند.
شهریاری در عین حال گفت:‌ وزیر بهداشت با استخدام پرستاران موافق است و به صورت مكتوب نیز موضوع استخدام پرستاران را به دولت ارایه كرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha