وقتی چند سالی از زندگی مشترک شما و همسرتان می گذرد، این رابطه جنسی طولانی مدت احتمالا به شما احساس امنیت، راحتی، و دلگرمی کافی می دهد.ولی این احساس همیشگی نیست و احتیاج به مراقبت و نگهداری دارد تا همیشه گرم و داغ باشد.

برای سرد نشدن رابطه جنسی با همسرتان چه باید بکنید؟

سلامت نیوز: وقتی چند سالی از زندگی مشترک شما و همسرتان می گذرد، این رابطه جنسی طولانی مدت احتمالا به شما احساس امنیت، راحتی، و دلگرمی کافی می دهد.ولی این احساس همیشگی نیست و احتیاج به مراقبت و نگهداری دارد تا همیشه گرم و داغ باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، وقتی چند سالی از زندگی مشترک شما و همسرتان می گذرد، این رابطه جنسی طولانی مدت احتمالا به شما احساس امنیت، راحتی، و دلگرمی کافی می دهد. تا جایی که حتی نسبت به لباسی که در خلوت جلوی همسرتان می پوشید حساس نباشید حتی اگر روی اون لباس یک لکه بزرگ غذا باشد! ولی این احساس همیشگی نیست و احتیاج به مراقبت و نگهداری دارد تا همیشه گرم و داغ باشد.

 تحقیقات جدید در دانشگاه تورنتو نشان می دهد که راز یک زندگی جنسی شاد در یک رابطه طولانی مدت، تلاش فوق العاده است.

برای این مطالعه محققان 1900 نفر را مورد بررسی قرار دادند تا متوجه شوند چگونه از زندگی جنسی خود رضایت دارند و بر اساس پاسخ ها، محققان، شرکت کنندگان را به گروه های " معتقد به رشد جنسی " ( مثلا کسانی که فکر می کنند رضایت جنسی نتیجه کار کردن روی ان است) و " معتقد به سرنوشت جنسی " ( کسانی که فکر می کنند رضایت جنسی همراه با پیدا کردن یک شریک جنسی سازگار ایجاد می شود. ) تقسیم کردند. آن ها متوجه شدند کسانی که به کار کردن روی رابطه جنسی اعتقاد داشتند، در رابطه جنسی نتایج بهتری داشتند.

همچنین دانشمندان متوجه شدند که یک مرحله ماه عسل برای همه زوج ها وجود دارد که حدود 2 تا 3 سال طول می کشد. در این زمان هر دو گروه، افرادی که روی رشد رابطه جنسی باور داشتند و آنهایی که معتقد به سرنوشت جنسی بودند از زندگی جنسیشان رضایت داشتند. ولی بعد از این مرحله افرادی که فکر می کردند رضایت جنسی تلاش و پیشرفت می خواهد، رضایت بیشتری داشتند.

همچنین متوجه شدند تمایل زنان به نیمه گمشده و  سرنوشت رومانتیک بیشتر از شیک پوشی است، اما در عین این خیالپردازی ها، بیشتر از مردان معتقدند که  حفظ رابطه جنسی به تلاش، خلاقیت، ممارست و نگهداری و تازه شدن نیاز دارد.

جسیکا مکسول ، سرپرست مطالعه می گوید :ما میدانیم که در یک رابطه طولانی مدت، رابطه جنسی همیشه عالی پیش نمی رود، و میل جنسی اغلب کاهش می یابد. افرادی که به بهترین شکل برای رویارویی با  چالش ها آمادگی دارند کسانی هستند که دیدی عملی نسبت به رابطه جنسی داشته و آماده تلاش برای بهتر کردن رابطه جنسیشان هستند.

 
نکته پایانی: تلاش برای بهتر کردن زندگی جنسی در واقع زندگی جنسی شما را بهبود می بخشد. فقط ممکن است کمی با تاخیر همراه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha