گردوخاک مدارس و دانشگاه‌های 2 شهرستان آبادان و خرمشهر در نوبت صبح امروز (سه‌شنبه، 24 اسفندماه) را به تعطیلی کشاند.

گردوخاک مدارس و دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر را تعطیل کرد

سلامت نیوز:گردوخاک مدارس و دانشگاه‌های 2 شهرستان آبادان و خرمشهر در نوبت صبح امروز (سه‌شنبه، 24 اسفندماه) را به تعطیلی کشاند.

به گزارش سللامت نیوز به نقل از ایسنا،عزیزالله شهبازی فرماندار آبادان،  از تعطیلی کلیه مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان در نوبت صبح امروز به علت غلظت بالای گرد و غبار خبر داد.

وی با اشاره به گرد و غبار روز گذشته، اظهار کرد: باتوجه به تداوم وجود ذرات گردوغبار در هوا، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در سطح شهرستان در نوبت صبح (سه‌شنبه، 24 اسفندماه) تعطیل هستند.

شهبازی در خصوص تعطیلی نوبت عصر نیز، گفت: هواشناسی پیش‌بینی کرده است که تا پیش از ظهر توده گردوخاک از شهرهای آبادان و خرمشهر خارج می‌شود، بنابراین ضرورتی برای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در نوبت عصر وجود ندارد.

فرماندار آبادان خاطرنشان کرد: با توجه به میزان بالای آلاینده‌ها معادل ۲۲ برابر حد مجاز در روز جاری، مدارس برای ادامه فعالیت نیاز به شست‌وشو و پاکسازی دارند؛ به همین دلیل کلیه مدارس و دانشگاه‌ها در نوبت صبح تعطیل خواهند بود، اما در نوبت عصر به فعالیت خود ادامه می‌دهند و دایر هستند.

همچنین ولی‌الله حیاتی فرماندار خرمشهر، گفت: کلیه مدارس و دانشگاه‌های شهرستان خرمشهر در نوبت صبح امروز (سه9‌شنبه، 24 اسفندماه) به علت گرد و غبار خبر داد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی گرد و خاک تا پیش از ظهر از منطقه خارج می‌شود، به همین دلیل مدارس نوبت عصر فعالیت معمول خود را خواهند داشت.


   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha