سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت:انفجار مواد محترقه در محله عباس آباد 2 نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

انفجار مواد محترقه در سنندج حادثه آفرید

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت:انفجار مواد محترقه در محله عباس آباد 2 نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، رامین اسد نژاد گفت: شامگاه دوشنبه خبر انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی واقع در محله عباس آباد به این سازمان اطلاع داده شد و بلافاصله نیروهای این سازمان به محل حادثه اعزام و عملیات امدادگری را انجام دادند.


وی با بیان اینکه بر اثر انفجار در این منزل مسکونی 2نفر از ناحیه صورت و سینه مصدوم و به مراکز در مانی انتقال داده شدند افزود: شدت انفجار به حدی زیاد بود که تمامی شیشه های این منزل مسکونی تخریب شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج افزود: با توجه به هشدارهای مکرر این سازمان و دیگر نهادهای امدادی مبنی بر خطرات مواد منفجره بازهم شاهد حوادث ناگوری هستیم.
وی با توجه به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال، به والدین توصیه کرد: رفتار فرزندان خود را در این روزهای پایانی سال کنترل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha