معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: شهروندان برای نظافت منزل از کارگران فصلی و گذری استفاده نکنند و از شرکت های دارای مشخصات ثابت و دارنده مجوز درخواست کارگر کنند.

برای نظافت خانه از کارگران گذری استفاده نکنید

سلامت نیوز: معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: شهروندان برای نظافت منزل از کارگران فصلی و گذری استفاده نکنند و از شرکت های دارای مشخصات ثابت و دارنده مجوز درخواست کارگر کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،سرهنگ رضا موذن افزود: شهروندان در زمان حضور کارگران در منزل برای نظافت از بیان مطالب شخصی اعم از اوراق، اسناد، طلاجات و نقدینگی خودداری و همچنین از رفاقت های خارج از عرف پرهیز کنند.
وی خطاب به بانوان برای استفاده از خدمات آرایشگاه ها با توجه به شلوغ بودن این مراکز در ایام نزدیک به سال جدید، گفت: بانوان حتی الامکان از بردن اشیای قیمتی به آرایشگاه ها خودداری کنند.


معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اظهار کرد: بانوان برای استفاده از خدمات آرایشگاه ها حتما وقت قبلی بگیرند و با برنامه زمان بندی شده به این مراکز مراجعه کنند.


موذن همچنین توصیه کرد در زمان استفاده از خدمات آرایشگاه ها از بردن وجوه نقد و گوشی همراه جلوگیری کنند و از کیف و سایر وسائل خود غفلت نکنند.
سرهنگ موذن اضافه کرد: صاحبان آرایشگاه ها هم در مکان عمومی و در ورودی آرایشگاه از دوربین های مدار بسته استفاده کنند.
وی افزود: همچنین باید از کمدهای دارای قفل مغناطیستی برای نگهداری وسائل مشتریان در در ورودی سالن استفاده کنند و بهتر است محل ارایه خدمات به بانوان با سالن انتظار جدا باشد تا ورود و خروج افراد تحت کنترل قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha