معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: خوشبختانه هیچ کمبود دارویی برای ایام تعطیلات نوروزی 96 در بیمارستان ها و مراکز درمانی این سازمان نداریم.

تامین تمام داروها و تجهیزات درمان در نوروز/ فعالیت مراکز درمانی در ایام تعطیلات

سلامت نیوز:  معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: خوشبختانه هیچ کمبود دارویی برای ایام تعطیلات نوروزی 96 در بیمارستان ها و مراکز درمانی این سازمان نداریم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،محمدعلی همتی  افزود: تمامی داروها و تجهیزات موردنیاز افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی و بیمارستانی تامین اجتماعی کشور تامین شده تا در ایام تعطیلات نوروزی مردم با مشکلات مواجه نشوند.


وی تصریح کرد: همچنین برای پوشش کشیک های نوروزی نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است و به ستاد نوروزی معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی اطلاعات کشیک ها ارسال شده است.


وی خاطرنشان کرد: تمامی بیمارستان ها و مراکز شبانه روزی سازمان تامین اجتماعی فعال شده است و به همین منظور ستاد نوروزی سازمان در ستاد معاونت درمان و در همه استان های کشور تشکیل شد.


همتی ادامه داد: همچنین با روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و معاونت های درمان این سازمان هماهنگ شده و اکنون پزشکان کشیک نیز مشخص شده است.


معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: مدیران درمان نیز مرخصی های خودشان را با معاونت درمان این سازمان هماهنگ کرده اند و امیدواریم در تمام ایام تعطیلات نوروزی، خدمات موردنیاز بیماران به ویژه مسافران نوروزی و بیمه شدگان به خوبی به آنها ارائه شود.


وی خاطرنشان کرد: همچنین لیست مراکز و بیمارستان های کشیک نیز با همکاری نهادهای مختلف در ورودهای شهرهای مختلف در قالب بنر نصب شده است تا بیماران به سهولت به این بیمارستان ها دسترسی داشته باشند.


به گزارش  سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور دارای مراکز مختلف بیمه ای و درمانی است، 356 بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می کند. سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون بیمه شده دارد.

   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha