رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به مصدومیت 725 مسافر در جاده‌های کشور طی دو روز گذشته گفت: در این مدت حدود 2 هزار مسافر توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شدند.

مصدومیت 725 مسافر در جاده‌های کشور/ اسکان موقت مسافران نوروزی در پایگاه‌های امدادی

سلامت نیوز:رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به مصدومیت 725 مسافر در جاده‌های کشور طی دو روز گذشته گفت: در این مدت حدود 2 هزار مسافر توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،مرتضی سلیمی در ارتباط با گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروزی اظهار داشت:‌ این طرح از 25 اسفند ماه آغاز شده که طی دو روز گذشته 432 مورد مأموریت توسط نیروهای هلال‌احمر انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 56 درصد از مأموریت‌های امداد و نجات مربوط به سوانح و حوادث ترافیکی بوده است،‌ افزود: در این مدت حدود دو هزار نفر امدادرسانی شده‌اند و 225 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات از ارائه خدمات سرپایی به 500 مسافر خبر داد و اعلام کرد: در این مدت 53 مصدوم که به دلیل سوانح ترافیکی در خودروها گرفتار شده بودند رهاسازی شده  و از مرگ نجات پیدا کردند.

سلیمی گفت: 197 مسافر نوروزی طی 6 ساعت گذشته در پایگاه‌های امدادی نیز اسکان موقت یافته‌اند و خدمات لازم به آنها ارائه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha