رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: هم اکنون بارش باران در محورهای ۶ استان آغاز شده است.

ترافیک نیمه‌سنگین درمحور هزار و چالوس/بارش باران درمحورهای ۶استان

سلامت نیوز: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: هم اکنون بارش باران در محورهای ۶ استان آغاز شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی  اظهار داشت: در حال حاضر سفرهای نوروزی هموطنان به تمامی نقاط کشور ادامه داشته و ترافیک در جاده هراز محدوده رودهن تا امامزاده هاشم نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: در جاده چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره ۵ ترافیک نیمه سنگین است و خودروها به کندی حرکت می کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تاکید کرد: در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از پل فردیس تا مهر ویلا ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی از بارش برف در گردنه مائین بلاغ در استان آذربایجان غربی خبر داد و افزود: در تمامی جاده های بوشهر،خوزستان و لرستان بارش باران گزارش شده است.

به گفته وی در استان ایلام جاده های مهران-ایلام،ایلام- سرابله و ایلام- اسلام آباد بارش باران ادامه دارد. در جاده های مریوان- سنندج و دیواندرهبه مریوان ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: در استان کرمانشاه هم محورهای حمیل،گیلان غرب و قصر شیرین بارش باران و لغزندگی همراه هستند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha