یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 208819

بعضی افراد علاقه زیادی به ورزش کردن ندارند و برای انجام این کار تنبلی می‌کنند. می‌توان با راه‌هایی ساده کمی خود را مجبور به حرکت کردن و فعالیت داشتن کرد. از آن‌جایی که ورزش برای سلامتی لازم و ضروری است باید در عادت‌های زندگی برای داشتن فعالیت بیش‌تر تغییراتی ایجاد کرد.

توصیه‌های ورزشی برای افراد تنبل

سلامت نیوز: بعضی افراد علاقه زیادی به ورزش کردن ندارند و برای انجام این کار تنبلی می‌کنند. می‌توان با راه‌هایی ساده کمی خود را مجبور به حرکت کردن و فعالیت داشتن کرد. از آن‌جایی که ورزش برای سلامتی لازم و ضروری است باید در عادت‌های زندگی برای داشتن فعالیت بیش‌تر تغییراتی ایجاد کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، افرادی که در ورزش کردن تنبلی می‌کنند می‌توانند از راه‌های زیر برای داشتن فعالیت بیش‌تر استفاده کنند.

۱- به جای آسانسور از پله استفاده کنید. حتی اگر تعداد طبقات زیاد بود نصف راه را با آسانسور و نصف راه  را با پله طی کنید.

۲- کارهای خانه را انجام دهید.  خانه را تمیز کنید؛ جارو برقی بکشید و سعی کنید که در خانه برای انجام کارهای روزانه فعالیت داشته باشید.

۳- ماشین خود را دورتر از مقصد خود پارک کنید. سعی نکنید که نزدیک‌ترین جا برای پارک کردن ماشین را انتخاب کنید. کمی از مقصد خود دور شوید تا بیش‌تر پیاده‌روی کنید.

۴- هنگامی که با تلفن حرف می‌زنید ننشینید و کمی راه بروید. حتی می‌توانید کنار دیوار بایستید و حرکت اسکات را انجام دهید.

۵- بخندید. خندیدن باعث کار کردن عضلات شکم می‌شود. فیلم‌های خنده‌دار ببینید.

۶- ورزش‌های کوتاه مدت و شدید انجام دهید. اگر نمی‌توانید در روز۳۰ دقیقه ورزش کنید. در زمان کوتاه‌تر مثلا برای ۵ یا ۶ دقیقه ورزش شدید و کوتاه مدت انجام دهید. برای این کار یک حرکت ورزشی را با شدت و سرعت زیاد برای مدت یک دقیقه انجام دهید. ۳۰ ثانیه استراحت کنید و دوباره این کار را تکرار کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha