مدیرکل انتقال خون استان تهران در پیامی از تمامی اهدا کنندگانی که در سال ۹۵ با اهدای خون به یاری بیماران شتافتند تشکر کرد.

سال نو را با هدیه سرخ زندگی به بیماران آغاز کنیم

سلامت نیوز: مدیرکل انتقال خون استان تهران در پیامی از تمامی اهدا کنندگانی که در سال ۹۵ با اهدای خون به یاری بیماران شتافتند تشکر کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر سید مرتضی طباطبایی با اشاره به افزایش آمار اهدای خون در سال ۹۵، گفت: در زمستان ۹۵ به دلیل استقبال مردم از کمپین اهدای خون از یلدا تا نوروز و پاسخ مردم به فراخوان های اهدای خون هم آمار اهدا کنندگان مستمر با افزایش رو به رو و هم در فصل زمستان با کمبود خون مواجه نشدیم که این تلاش کارکنان انتقال خون و همیاری مردم ایثارگر استان تهران جای سپاس دارد.

وی در این پیام میلاد زهرا (س) و روز زن و عید نوروز و بهار طبیعت را به مردم عزیز تبریک گفت و سالی پر برکت برای هموطنان آرزو کرد.

مدیر کل انتقال خون استان تهران افزود: امیدواریم همچون همیشه نوروز امسال نیز عزیزانی که در تهران نوروز را می گذرانند اهدای خون را نیز فراموش نکنند و بهار طبیعت را با هدیه سرخ زندگی به بیماران نیازمند آغاز کنند و سین سلامتی را نیز بر هفت سین سفره عیدشان قرار دهند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha