معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه وقوع سیل و آبگرفتگی طی ۴ روز گذشته در کشور موجب کشته شدن ۳ نفر شده است، گفت: برف و کولاک نوروزی نیز در ۱۲ استان کشور سبب بروز حادثه شد.

۳ کشته و ۴ مفقودی به دلیل وقوع سیل نوروزی در کشور/۱۲ استان درگیر برف و کولاک

سلامت نیوز: معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه وقوع سیل و آبگرفتگی طی ۴ روز گذشته در کشور موجب کشته شدن ۳ نفر شده است، گفت: برف و کولاک نوروزی نیز در ۱۲ استان کشور سبب بروز حادثه شد.

به گزارش سلامت نیوز، شاهین فتحی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی از 29 فروردین در 11 استان کشور اظهار داشت: استان‌های ایلام،‌ بوشهر، خراسان جنوبی، رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، لرستان و هرمزگان متأثر از این حادثه بودند.

وی با بیان اینکه 45 شهر و روستا و مناطق عشایرنشین توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی در آن صورت گرفته است، گفت: در این حادثه 4 نفر مفقود شده و 3 نفر جان خود را از دست داده‌اند که مفقودین همه مربوط به شهرستان دیر و فوتی‌ها از روستای مهرانکوشک و شهر دیر بوده‌اند.

معاون عملیات سازمان اتمداد و نجات ادامه داد: 178 نفر به دلیل وقوع سیل اسکان اضطراری یافته و 71 دستگاه از مسیر سیلاب رهاسازی شده و 198 واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.

فتحی گفت: امدادرسانی به دلیل وقوع سیل در کرمان و فارس ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: 12 استان نیز طی چهار روز گذشته متأثر از برف و کولاک شده که 2700 نفر در این زمینه امدادرسانی شده و 401 دستگاه خودرو نیز که گرفتار در برف بوده رهاسازی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha