وضعیت آب و هوای کشور از امروز پنجشنبه تا روز یکشنبه ششم فروردین ماه پیش بینی شده است.

جدول/وضعیت آب و هوای کشور در سه روز آینده

سلامت نیوز: وضعیت آب و هوای کشور از امروز پنجشنبه تا روز یکشنبه ششم فروردین ماه پیش بینی شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،وضعیت هوای طی روزهای آینده به شرح زیر پیش بینی شده است:

پنجشنبه 1396/01/03بارش باران و برف در کردستان،  همدان ، زنجان و در نیمه جنوبی استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در لرستان ، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه و بویر احمد، قزوین، البرز،  تهران، سمنان، گیلان و مازندان؛ بارش باران گاهی با رعد و برق در قم؛ بارش باران گاهی با رعدوبرق همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در ایلام ، کرمانشاه، خوزستان، فارس و بوشهر مشاهده می شود.

جمعه 1396/01/04 با بارش باران و برف در کردستان،  همدان، مرکزی، گلستان ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در لرستان،  سمنان، مازندران، بارش باران گاهی با رعد و برق همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در هرمزگان، فارس ، بوشهر،  جنوب و  غرب کرمان، برخی مناطق اصفهان پیش بینی می شود.
 
شنبه 1396/01/05: بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، کرمان، هرمزگان؛ بارش باران و برف در اردبیل،کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، بارش باران و در ارتفاعات برف در لرستان، گیلان ، مازندران؛ بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف در استان های البرز، قزوین، تهران، سمنان، خراسان رضوی؛ بارش باران گاهی با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ایلام ، شمال و شرق خوزستان،  خراسان جنوبی، کرمانشاه.

یکشنبه 1396/01/06: بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در شمال و غرب کرمان،  نیمه جنوبی فارس، خراسان جنوبی؛ بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد در خراسان شمالی و خراسان رضوی.

شایان ذکر است از امشب تا ظهر فردا بدلیل وزش باد شدید در خوزستان و جنوب شرق عراق رخداد گرد و خاک در خوزستان دور از انتظار نیست.
 
برای دریافت جدول پیش بینی آب و هوای استان های کشور اینجا کلیک کنید.


انتظار می رود که بارش برف در جاده های کوهستانی شمال غرب، دامنه های البرز و دامنه های زاگرس مرکزی موجب لغزندگی و اختلال در تردد جاده ها و گردنه های کوهستانی شود. با توجه به پیش بینی شرایط جوی فوق، توصیه می شود جهت جلوگیری از بروز خسارتهای احتمالی، تمهیدات لازم بکار گرفته شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha