معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر آخرین آمار امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی در 11 استان را تشریح کرد.

آخرین آمار امدادرسانی سیل در 11 استان/جست و جو برای یافتن 4 نفر مفقودی

سلامت نیوز: معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر آخرین آمار امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی در 11 استان را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز، شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات  در گفت و گو با میزان، با اشاره به عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 11 استان کشور، گفت: از روز 29 اسفند تا صبح امروز، شاهد وقوع بارش سیل آسا در 11 استان ایلام،بوشهر،خراسان جنوبی، خوزستان،فارس، کرمان،کرمانشاه،لرستان و هرمزگان بودیم.

وی با بیان اینکه 341 امدادگر در قالب 88 تیم در 47 شهر، روستا و مناطق عشایر نشین کار امدادرسانی را انجام دادند، تاکید کرد: به 1480 نفر امدادرسانی انجام شده و 31 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر، تا کنون سه  جسد از طوفان دیر از دریا خارج شده و جستجو برای یافتن 4 مفقودی دیگر ادامه دارد.

فتحی با اعلام اسکان اضطراری 192 نفر،افزود:73 خودرو از مسیر سیل رها سازی شده و از 211 واحد نیز آب تخلیه شد. عملیات امداد در سیل در دو استان کرمان و فارس ادامه دارد.

وی با اشاره وقوع کولاک و بارش برف در 6 استان، افزود: پس از بارش برف و وقوع کولاک در چهارمحال،آذربایجان غربی،قزوین، کردستان،کرمان و فارس در 15 جاده کار امدادرسانی انجام شد.

به گفته فتحی 192 نفر اسکان اضطراری یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha