نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول سلامت گام مهمی در اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبری در حوزه بهداشت و درمان است، گفت: مردم به ویژه در مناطق روستایی، به خوبی اثرات طرح تحول سلامت را درک کردند.

طعم اصلی طرح تحول سلامت را روستائیان چشیدند

سلامت نیوز: نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول سلامت گام مهمی در اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبری در حوزه بهداشت و درمان است، گفت: مردم به ویژه در مناطق روستایی، به خوبی اثرات طرح تحول سلامت را درک کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، جلال محمود زاده شامگاه جمعه در بازدید سرزده از مراکز درمانی خصوصی و بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح تحول سلامت در هر دو حوزه بهداشت و درمان مهاباد اقدامات خوبی انجام شده است که از مهمترین آنها می توان به کاهش پرداختی از جیب مردم اشاره کرد.

وی افزود: بیمار از لحظه ورود تا خروج از بیمارستان هیچ هزینه ای پرداخت نمی‌کند و پزشک، پرستار و خدمات پشتیبانی و کادر درمانی با انگیزه برای رضایتمندی مردم تلاش می‌کنند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت گام مهمی در جهت اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان است که اثرات نیکوی آن را مردم شریف به ویژه جامعه روستاییان به خوبی درک کرده اند.

محمود زاده از مراکز خصوصی درمانی بعثت، خاتم الانبیاء و اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد بازدید و از نحوه ارائه خدمات درمانی ابراز رضایت کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha