مطالعات ما قطعا به این معنی نیست كه زنان باردار نباید از محصولات بادام زمینی استفاده كنند، بلكه تاكید می‌كند كه در مورد توصیه‌های مربوط به رژیم غذایی زنان باردار و محدودیت‌های این رژیم غذایی، بررسی‌ها و مطالعات بیشتری باید صورت گیرد.

مصرف بادام زمینی در بارداری خطر بروز آلرژی در كودك را تشدید می‌كند
سلامت نیوز: پزشكان تاكید كردند: خوردن بادام زمینی در دوران بارداری می‌تواند، خطر حساسیت به بادام زمینی را در كودك افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، دكتر اسكات اچ ز یشرر از دانشكده پزشكی مونت سینای و دستیارانش در مطالعات خود روی 503 نوزاد سه تا 15 ماهه آزمایش كردند كه احتمال ابتلا به آلرژی‌های شیر و تخم مرغ را داشتند و یا با خطر جدی اگزما مواجه بودند. تمام این حساسیت‌ها، فاكتورهایی هستند كه خطر بروز آلرژی با بادام زمینی را افزایش می‌دهند.

زیشرر درباره یافته‌های خود خاطرنشان كرد: مطالعات ما قطعا به این معنی نیست كه زنان باردار نباید از محصولات بادام زمینی استفاده كنند، بلكه تاكید می‌كند كه در مورد توصیه‌های مربوط به رژیم غذایی زنان باردار و محدودیت‌های این رژیم غذایی، بررسی‌ها و مطالعات بیشتری باید صورت گیرد.

به گزارش سایت تخصصی مای هلت دیلی نیوز، آلرژی به بادام زمینی مشكلی جدی و معمولا دائمی است كه می‌تواند در شرایطی حتی كشنده باشد و به نظر می‌رسد كه تعداد مبتلایان به آن نیز رو به افزایش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha