رئیس جمهوری در بازدید از پست های نوروزی جمعیت هلال احمر رشت گفت: چشم امید مردم در حوادث، بحران ها و سختی ها به هلال احمر است و این جمعیت؛ پشتوانه مردم و کمک و وسیله نجات جان آنها و دلگرم کننده و آرامش دهنده مردم در مخاطرات است.

رییس جمهور: هلال احمر؛ چشم امید و پشتوانه مردم در سختی ها و بحران هاست

سلامت نیوز: رئیس جمهوری در بازدید از پست های نوروزی جمعیت هلال احمر رشت گفت: چشم امید مردم در حوادث، بحران ها و سختی ها به هلال احمر است و این جمعیت؛ پشتوانه مردم و کمک و وسیله نجات جان آنها و دلگرم کننده و آرامش دهنده مردم در مخاطرات است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر حسن روحانی در بازید از پست های جمعیت هلال احمر استان با بیان این مطلب افزود: جمعیت هلال احمر؛ رسالت جهانی دارد و فراتر از مرزها به آسیب دیدگان و افراد بحران زده خدمات امدادی ارائه می دهد و در واقع پشتوانه بسیار خوب و قابل اعتمادی برای مردم محسوب می شود.

وی افزود: حضور هلال احمر در پست های امدادی و راهنمای مسافران در ایام نوروز در آرامش و دلگرمی مردم برای ادامه سفرهای استانی خود بسیار موثر است.

رئیس جمهوری با اشاره به حادثه خیز بودن کشور ما گفت: جمعیت هلال احمر؛ نهادی است که در زمان سختی ها و بحران ها چشم امید مردم است که باید با تقویت این نهاد بزرگ بشر دوست بتوانیم کشوری آماده در برابر حوادث داشته باشیم .

بر اساس گزارش سایت هلال احمر، دکتر روحانی جوانانی را که داوطلبانه در پست های نوروزی هلال احمر به همنوعان خود خدمات ارائه می دهند؛ شایسته تقدیر دانست و از تمامی تلاشگران عرصه خدمت به مردم در ایام نوروز قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha