دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

بارش برف و سرما در چهاردهمین روز از فروردین، مدارس برخی از شهرهای استان اردبیل را در نخستین روز پس از تعطیلات طولانی عید نوروز تعطیل کرد.

برف ، مدارس برخی مناطق اردبیل را تعطیل کرد

سلامت نیوز: بارش برف و سرما در چهاردهمین روز از فروردین، مدارس برخی از شهرهای استان اردبیل را در نخستین روز پس از تعطیلات طولانی عید نوروز تعطیل کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد که روز دوشنبه به خاطر بارش برف و سرمای هوا مدارس نوبت صبح شهرهای اردبیل، سرعین، نمین، نیر و هیر در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل است.
ارتفاع برف در این شهرها که از شب گذشته بارش آن شروع شده به بیش از پنج سانتیمتر و در ارتفاعات تا بیش از 10 سانتیمتر نیز رسیده است.
دمای هوا صبح دوشنبه در شهرستان های سرعین 5 درجه زیر صفر، اردبیل، نیر و نمین 4 درجه زیر صفر ، خلخال و مشگین شهر 3 درجه زیر صفر ، کوثر صفر درجه ، گرمی مغان یک درجه بالای صفر و بیله سوار و پارس آباد مغان نیز 4 درجه بالای صفر گزارش شده است.
مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز اعلام کرد که در جاده نیر- سراب بارش پراکنده برف و کولاک مقطعی جریان داشته و در جاده خلخال - اسالم نیز یخبندان حاکم است.
رانندگانی که قصد عبور از جاده های کوهستانی را دارند زنجیرچرخ همراه داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.
هواشناسی استان اردبیل پیش بینی کرد که آسمان استان اردبیل امروز ابری همراه با بارش پراکنده برف و باران است و از روز سه شنبه با خروج تدریجی سامانه سرد از استان ، دمای هوا افزایش می یابد.
استان اردبیل از مناطق سردسیر کشور است و بارش برف در فروردین و حتی اردیبهشت ماه نیز در آن دور از انتظار نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha