چهارمین همایش بین المللی سالیانه هپاتیت تهران مهرماه سال آینده با همكاری دانشگاههای بقیه الله ، علوم پزشكی اصفهان ، شیراز و دانشگاه اسن آلمان برگزار می شود .

به گزارش سلامت نیوز دكترسید موید علویان رییس چهارمین همایش بین المللی هپاتیت تهران در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا با اعلام این خبر افزود:‌ این همایش طی روز های پنجم تا هفتم اكتبر سال 2011 ( 13 تا 15 مهر ماه 90) در تهران، هشتم و نهم اكتبر ( 16 تا 17 مهر ماه سال 90) در اصفهان و دهم اكتبر ( 18 مهر سال 90) نیز در شیراز برگزار می شود.
علویان در عین حال در خصوص همكاری آلمانی ها در این همایش اظهار داشت: از خصوصیات برجسته همایش سال آینده حضور بیش از 25 متخصص هپاتیت از كشور آلمان در همایش بین المللی هپاتیت است.
علویان انجام اعمال جراحی پیوند كبد در شیراز و فعالیت اصفهان در مقوله بهداشت عمومی را از جمله علل انتخاب این دو شهر برای برگزاری بخشی از همایش چهارم هپاتیت تهران در سال آینده اعلام كرد.
وی علت وجود پسوند ‌تهران  برای این كنگره را به معنای آمادگی این شهر برای تبدیل به قطب فعالیت های آموزشی‌، پژوهشی و درمانی هپاتیت در منطقه اعلام كرد.
رییس همایش اظهار داشت:‌ در همایش چهارم همچون سه همایش گذشته، جایزه بین المللی كوثر به برجسته ترین محقق هپاتیت در دنیا اهدا می شود .
علویان همچنین گفت: ثبت نام چهارمین همایش بین المللی سالیانه هپاتیت تهران از هم اكنون، یك سال زودتر از زمان برپایی آغاز شده و علاقه مندان برای ثبت نام و شركت در این همایش می توانند به نشانی WWW.THC4.ir مراجعه كنند.
سومین همایش بین المللی هپاتیت تهران كه طی روز های 14 تا 17 مهرماه امسال در دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی و شیراز برگزار شد با همكاری دانشگاه تورینو ایتالیا و مركز تحقیقات بیماری های گوارش و كبد دانشگاه علوم پزشكی بقیه الله و علوم پزشكی شیراز برپا شد .
علویان با اشاره به سومین همایش بین المللی امسال هپاتیت تهران گفت‌: در این همایش پروفسور روگندرف كه سال ها بر روی واكسن نوتركیب هپاتیت سی مشغول فعالیت است و امسال نیز جایزه بین المللی بیماری های كبد كه به كوثر معروف است را از آن خود كرده، مقاله چاب نشده خود را در این همایش ارایه داد كه نشان از اعتبار این همایش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha