سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

2 سناریوی جنایی در آخرین روزهای پایانی سال 95 با کشف جسد 2 مرد در پرونده های مختلف کلید زده شد.

خودکشی مرد تهرانی با پیژامه

سلامت نیوز: 2 سناریوی جنایی در آخرین روزهای پایانی سال 95 با کشف جسد 2 مرد در پرونده های مختلف کلید زده شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از رکنا، نخستین سناریو، ساعت 21:30 دقیقه 30 فروردین ماه سال گذشته ماموران کلانتری شوش در جریان پیدا شدن جسد مردی 47 ساله در یکی از کوچه های منطقه شوش قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران اداره 10 به دستور بازپرس محسن مدیر روستا برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند.
 
کارآگاهان با حضور در محل با جسد مردی روبرور شدند که تنها شلوار خانگی به تن داشت و تحقیقات ابتدایی در محل نشان از آن داشت که قربانی در طبقه چهارم ساختمانی در همان کوچه زندگی می کند.
 
بدین ترتیب ماموران برای کاوشگری به خانه قربانی این جنایت رفتند و پس از تخریب در زمانی که وارد خانه شدند پی بردند که کلید خانه روی در قرار دارد.
 
در ادامه سرایدار ساختمان به ماموران گفت: این مرد مدتی است که با همسرش دچار اختلاف شده و شنیدم که هر ماه باید 6 ربع سکه برای مهریه همسرش پرداخت کند و صبح امروز نیز اقدام به فروش وسایل خانه اش به مبلغ 3 میلیون و پانصد هزار تومان کرد و پس از آن دیگر اطلاعی از وی نداشتم تا متوجه پیدا شدن جسدش در کوچه شدم.
 
کارآگاهان در گام بعدی در بررسی خانه به پنجره آشپزخانه ای رسیدند که به سمت کوچه باز بود و روی کابینت کنار پنجره نیز جای پای مقتول وجود داشت اما سناریوی مرگ این مرد مشکوک به نظر می رسید.
 
با توجه به مرموز بودن حادثه بازپرس مدیر روستا دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای بررسی های فنی دست به کار شوند تا فرضیه قتل یاخودکشی مرد تنها مورد تحقیق قرار گیرد.
 
دومین سناریوی جنایی در ساعت 24 دوشنبه 30 اسفند ماه سال گذشته در تماس تلفنی زنی با ماموران پلیس جاجرود رقم خورد که از ماجرای پیدا شدن جسد پسر جوانی خبر داد.
 
خیلی زود تیم های پلیسی به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات فنی پای در صحنه جرم گذاشتند.
 
بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که جوان 30 ساله زیر کتک های سنگین به قتل رسیده است که در این مرحله بازپرس مدیر روستا دستور داد تا جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شود.
 
بنا به این گزارش، ماموران در گام نخست عملیات شناسایی هویت پسر جوان را در دستور کار خود قرار داده اند تا با به دست آمدن این سرنخ ردیابی های فنی را برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha