چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

در جریان نخستین اسیدپاشی امسال، ۴مرد که در حال تعویض لنت‌ترمز بودند، ناگهان هدف حمله اسیدی قرار گرفتند و مصدوم شدند.

سلامت نیوز: در جریان نخستین اسیدپاشی امسال، ۴مرد که در حال تعویض لنت‌ترمز بودند، ناگهان هدف حمله اسیدی قرار گرفتند و مصدوم شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، یكی از مصدومان معتقد است كه اسیدپاش داماد آنهاست كه از مدتی قبل با وی اختلاف داشت.ساعت 11:25صبح هفتم فروردین‌ماه امسال 4راننده آژانس مقابل محل كار خود در منطقه خزانه در حال تعویض لنت خودروی پراید بودند كه ناگهان اتفاق هولناكی رخ داد. فرد ناشناسی از پشت سر روی آنها اسید پاشید و فرار كرد. هر 4مرد جوان كه از ناحیه كمر و پشت سر احساس سوزش می‌كردند، وقتی برگشتند متوجه شدند مرد اسیدپاش سوار خودرویی شد و به سرعت از محل فرار كرد.

هیچ‌كس متوجه نشد كه خودرو چه بوده است. چهره مرد اسیدپاش هم معلوم نبود. 4مرد كه به‌شدت احساس سوختگی می‌كردند، فریاد زنان وارد آژانس شدند و با آب شروع به شست‌وشوی اسید كردند. پس از آن یكی از آنها كه آسیب كمتری دیده بود به خیابان دوید و خودرویی كرایه كرد و همگی راهی بیمارستان شدند.

    ساعتی بعد

4مرد مصدوم به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل شدند. 2نفر از آنها كه آسیب كمتری دیده بودند به‌صورت سرپایی درمان و مرخص شدند اما 2نفر دیگر كه درصد سوختگی‌شان بیشتر بود، بستری شدند تا تحت درمان قرار بگیرند. هنوز مشخص نبود كه اسیدپاشی از سوی چه‌كسی و با چه انگیزه‌ای رخ داده بود تا اینكه یكی از مصدومان كه آسیب چندانی ندیده بود راهی اداره پلیس شد و عنوان كرد كه عامل این اسیدپاشی كسی جز داماد خانواده‌شان نیست.

وی گفت: خواهرم مدت‌هاست كه با شوهرش اختلاف دارد؛ به‌طوری كه مدتی قبل خانه‌اش را ترك كرد و همراه فرزندانش به خانه پدری‌ام آمد. در این مدت بارها با شوهرش درگیر شدیم تا اینكه در یكی از دعواهایمان كار به كتك‌كاری و زد و خورد كشیده شد. پس از آن پرونده‌ای در این خصوص در دادسرای ناحیه 4تهران تشكیل شد و همچنان اختلافات ما ادامه داشت؛

به‌طوری كه دامادمان بارها ما را تهدید به اسیدپاشی و انتقام‌گیری كرد. برای همین من مطمئن هستم كه او روز حادثه سوار بر ماشینش شده و با پاشیدن اسید قصد انتقام‌گیری از من را داشته است اما گویا همكارانم را با من اشتباه گرفته است؛ چرا كه درصد سوختگی آنها بیشتر از من است.

    دستگیری

با اعلام این شكایت، گروهی از كارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی سیدسجاد منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران تحقیقات خود را در این خصوص شروع كرده و چند روز پس از ماجرا داماد خانواده را دستگیر كردند. او در بازجویی‌ها خود را بی‌گناه دانست و مدعی شد كه به اشتباه دستگیر شده است.

وی دیروز برای انجام تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: زمان حادثه من در تعمیرگاه (محل كارم) بودم و هرگز به محل كار برادرزنم نرفتم. اگرچه من با خانواده همسرم به‌خاطر دخالت‌هایی كه در زندگی‌ام داشتند، اختلاف داشتم اما دلیلی نداشت كه بخواهم دست به اسیدپاشی بزنم. وی ادامه داد: من و همسرم سال‌هاست با هم اختلاف پیدا كرده‌ایم و او مدت‌هاست كه از خانه‌ام قهر كرده و با خانواده خودش زندگی می‌كند.

اگرچه متهم اصرار به بی‌گناهی داشت اما قاضی جنایی با توجه به برخی شواهد، دستور بازداشت این مرد 47ساله را صادر كرد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر پزشكی قانونی اعلام كرده مایعی كه روی 4راننده آژانس پاشیده شده اسیدسولفوریك بوده است. به این ترتیب قاضی دستور بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را صادر كرد تا معمای این اسیدپاشی فاش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha