رئیس اورژانس اجتماعی کشور از راه اندازی 140 مرکز اورژانس اجتماعی طی سال جاری خبرداد.

راه اندازی 140 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور/ تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد مراکز جدید

سلامت نیوز: رئیس اورژانس اجتماعی کشور از راه اندازی 140 مرکز اورژانس اجتماعی طی سال جاری خبرداد.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،حسین اسدبیگی  گفت: مقرر شده در 4 فاز، تعداد 140 مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای با جمعیت بیش از 50 هزار نفر دایر شود.

وی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای راه اندازی مراکز جدید 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور با اشاره به زمان بندی در نظر گرفته شده برای افتتاح مراکز اورژانس اجتماعی در سراسر کشور اظهارکرد: بر اساس زمان بندی اعلام شده، در طول هر ماه چند مرکز دایر شده و به طور کلی قرار است این کار در 4 فاز انجام و به اتمام برسد.

اسدبیگی در خصوص اولویت های در نظر گرفته شده برای راه اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در نقاط مختلف کشور تصریح کرد: جمعیت استان ها نخستین اولویت سازمان بهزیستی کشور به حساب می آید و شهرها و شهرستان هایی که 50 هزار نفر جمعیت داشته باشند در اولویت نخست راه اندازی مراکز قرار می گیرند.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی های صورت گرفته، آمار آسیب های اجتماعی با جمعیت شهرها در ارتباط است و به همین خاطر است که مقرر شده شهرهای با جمعیت بالاتر در اولویت احداث مراکز اورژانس اجتماعی قرار گیرند.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور با ارائه آماری از تعداد مراکز راه اندازی شده اورژانس اجتماعی در کشور خاطرنشان کرد: اورژانس اجتماعی مجموعه ای است که برای مداخله به هنگام در حوزه آسیب های اجتماعی از سوی سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده و در حال حاضر 197 مرکز در سراسر کشور در حال فعالیت هستند.

اسدبیگی در خصوص آخرین وضعیت آسیب های اجتماعی در کشور اذعان کرد: در روزهای پایانی سال گذشته، طی جلساتی که با مسئولان شهرستان ها و استان های مختلف داشتیم، میزان آسیب های اجتماعی در شهرها و شهرستان ها رصد شد و در نهایت مشخص شد کلانشهرها در راس آسیب های اجتماعی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha