یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون در هفته جاری در مورد تعیین وزن مواد مخدر برای مجازات اعدام تولیدکننده، واردکننده، توزیع کننده و فروشنده این مواد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

سلامت نیوز:  یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون در هفته جاری در مورد تعیین وزن مواد مخدر برای مجازات اعدام تولیدکننده، واردکننده، توزیع کننده و فروشنده این مواد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایسنا،جلیل رحیمی جهان‌آبادی، اظهار کرد: بند (ت) طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در جلسه روز دوشنبه هفته جاری کمیسیون با حضور نیروی انتظامی، نمایندگان عضو کمیسیون و مرکز پژوهش‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا پس از استماع پیشنهادات مختلف دستگاه‌ها تعیین تکلیف شود.

وی افزود: در این بند درباره تعیین وزن مواد مخدر برای مجازات اعدام تولیدکننده، واردکننده، توزیع کننده و فروشنده این مواد تعیین تکلیف خواهد شد.

این نماینده مجلس یادآور شد: پس از تصویب این بند طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر نهایی خواهد شد و به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود تا با رأی نمایندگان به قانون تبدیل شود.

 اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس پیش از این در طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات اعدام حاملین مواد مخدر را از قانون حذف کرده بودند.

تصمیمات و مصوبات کمیسیون حقوقی - قضایی برای تصویب نهایی باید در صحن مجلس بررسی و به رأی تمامی نمایندگان مجلس گذاشته شود.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha