مدیر بیمارستان بعثت همدان از مرگ نوزادی در این بیمارستان خبر داد.

شایعه قطع انگشت کودک 7 ماهه توسط پرستاری در بیمارستان بعثت واقعیت ندارد

سلامت نیوز:مدیر بیمارستان بعثت همدان از مرگ نوزادی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،حمید کیانی‌فتوت  با بیان اینکه انتشار شایعه قطع انگشت کودک 7 ماهه توسط پرستاری در بیمارستان بعثت واقعیت ندارد، تصریح کرد: نوزادی در این بیمارستان متولد شد که به علت نارسی و مشکلات عدیده‌ای که در سیستم تنفسی داشت، متأسفانه فوت کرد و طی شکایت خانواده این نوزاد مراحل قضائی طی شده و در حال پیگیری حقوقی است.

وی اظهار کرد: خطای کادر پزشکی و درمانی هر بیمارستان، به محض اعلام شکایت بیمار مورد بررسی قرار می‌گیرد و در مراجع قضائی پرونده تشکیل شده و تا روشن شدن علت اصلی پیگیری می‌شود.

کیانی‌فتوت با انتقاد از برخی رسانه‌ها که فقط موارد منفی را انعکاس می‌دهند، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و تأکید بر انجام وظیفه صحیح‌تر سایر نهادهای اجتماعی توسط رسانه بسیار ستودنی و خوب است اما بهتر است رسانه‌ها نسبت به انعکاس نحوه خدمات‌رسانی و زحمات کارکنان بهداشت و درمان نیز اقدام کنند.

وی با بیان این مطلب افزود: بیمارستان بعثت همدان بزرگ‌ترین مرکز اورژانس و ترومای غرب کشور است که ماهیانه به طور متوسط 30 هزار عمل جراحی انجام می‌دهد.

مدیر بیمارستان بعثت همدان با اشاره به تأخیر یکساله در پرداخت کارانه به پزشکان متخصص این بیمارستان گفت: کارانه 6 ماه گذشته کارکنان و پرستاران نیز پرداخت نشده که علت اصلی این امر، عدم پرداخت معوقات بیمه‌های پایه به این بیمارستان است.

کیانی‌فتوت در ادامه اظهار کرد: امیدواریم با به‌روزرسانی این معوقات بتوانیم در ارائه خدمات بهتر به بیماران گام برداریم.

وی همچنین از تکمیل 100 درصدی ساختمان مرکز سوانح و سوختگی بعثت خبر داد و بیان کرد: مجوز استخدام تعدادی پرستار و نیروی انسانی صادر شده و به‌زودی این مرکز در بیمارستان بعثت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha