مدیر گروه بالینی دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان نسبت به بی‌توجهی سازمانهای بیمه‌گر درباره عدم پوشش داروهای روان درمانی بیماران گلایه کرد و گفت: مردم بدانند هرگز نمی‌توان افسردگی را به طور کامل ریشه کن کرد، زیرا زندگی با مشکلات و افسردگی همراه است.

بیماران روانپریش گرفتار بی‌خیالی بیمه‌ها / افسردگی ریشه‌کن نمی‌شود

سلامت نیوز: مدیرگروه بالینی دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان نسبت به بی‌توجهی سازمانهای بیمه‌گر درباره عدم پوشش داروهای روان درمانی بیماران گلایه کرد و گفت: مردم بدانند هرگز نمی‌توان افسردگی را به طور کامل ریشه کن کرد، زیرا زندگی با مشکلات و افسردگی همراه است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  تسنیم، بنفشه قرائی در نشست خبری به مناسبت روز جهانی 18 فروردین که سازمان بهداشت جهانی آن را با محور افسردگی و با شعار «بیا در مورد افسردگی حرف بزنیم» نامگذاری کرده است، اظهار داشت: متاسفانه پوشش بیمه ای برای بیماران روان درمان هیچ جایگاهی ندارد و بیماران دچار مشکلات و هزینه‌های بسیاری می‌شوند.

مدیر گروه بالینی دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان به روش‌های کاهش افسردگی و کنترل آن نیز اشاره کرد و گفت: اعتیاد، ورزش نکردن و کمبود روابط اجتماعی از مهمترین عوامل ثابت ماندن افسردگی است.

قرائی تصریح کرد: همچنین مردم بدانند هرگز نمی‌توان افسردگی را به طور کامل ریشه کن کرد، زیرا زندگی با مشکلات، غم و افسردگی همراه است و مهم این است که افراد افسردگی خود را کنترل کنند تا به اضطراب و بیماری حاد روان تبدیل نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha