معاون بهداشت وزارت بهداشت از حضور ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ دندانپزشک بعد از اجرای طرح تحول سلامت دهان و دندان در روستاهای کشور خبر داد.

۱۳۰۰ دندانپزشک را به روستاها فرستادیم/آموزش ۴۵ هزار مراقب سلامت

سلامت نیوز:معاون بهداشت وزارت بهداشت از حضور ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ دندانپزشک بعد از اجرای طرح تحول سلامت دهان و دندان در روستاهای کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، دکتر علی‌اکبر سیاری در همایش دومین سالگرد طرح تحول سلامت دهان و دندان که در هتل المپیک تهران برگزار شد، گفت: در طرح سلامت دهان و دندان، دو گروه را در اولویت قرار دادیم که دانش‌آموزان و مادران بوده‌اند.

وی با اعلام اینکه برای هفت میلیون دانش‌آموز، خدمات سلامت دهان و دندان ارائه شده است، افزود: در دو سال گذشته بیش از ۳۵ میلیون خدمت در حوزه سلامت دهان و دندان ارائه شده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت از بازسازی ۲۰ هزار واحد بهداشتی با هزار میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: بخشی از این واحدهای بهداشتی مربوط به واحدهای دندانپزشکی بوده است.

سیاری از اعزام ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ دندانپزشک به روستاها و همچنین آموزش ۴۵ هزار مراقب سلامت برای پیشگیری از پوسیدگی دندان روستاییان خبر داد و گفت: با این حجم از نیروها، توانسته‌ایم ۳۵ میلیون خدمت در حوزه دهان و دندان ارائه دهیم.

وی با اعلام اینکه برنامه‌های طرح تحول سلامت دهان و دندان در روستاها موفق‌تر بوده است، تأکید کرد: مناطق روستایی از کارآمدی بهتری برخوردارند ضمن اینکه محروم بوده و نیاز به دریافت خدمات دارند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha