جسد مرد میانسالی که چند روز از مرگش می‌گذشت با استشمام بوی نامطبوع از منزلش، کشف شد.

بوی نامطبوع منزل باعث کشف جسد مرد میانسال شد

سلامت نیوز:جسد مرد میانسالی که چند روز از مرگش می‌گذشت با استشمام بوی نامطبوع از منزلش، کشف شد.

به گزارش  آنا از پایگاه خبری 125، ظهر روز گذشته با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر استنشاق بوی نامطبوع از داخل یک واحد مسکونی و عدم پاسخگویی ساکن آن، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 104 آتش‌نشانی را به محل حادثه واقع در بلوار اصلی تهرانسر اعزام کرد.

امیر عباس سرافرازی، رئیس ایستگاه 104 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: هنگامی‌که آتش‌نشانان به محل حادثه در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی واحدی رسیدند، بوی نامطبوعی از داخل یک منزل مسکونی به مشام می‌رسید و بنابر اظهارات همسایگان، ساکن آن ( مرد میانسال) که به تنهایی در منزلش سکونت داشت، چند روز جوابگو نبود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله در حضور عوامل انتظامی قفل در ورودی این واحد مسکونی را باز کردند که پس از ورود به داخل منزل، با پیکر بی‌جان مرد چهل و پنج ساله‌ای مواجه شدند که پشت در افتاده بود.

سرافرازی تصریح کرد: بنابر تشخیص عوامل اورژانس، سیاه شدن جسد این شخص همچنین انتشار بوی نامطبوع، حاکی از گذشت چندین روز از زمان مرگ وی بود.

این رئیس ایستگاه آتش‌نشانی در مورد علت فوت این مرد خاطرنشان کرد: احتمالا روشن بودن شومینه و انتشار گازمونوکسید کربن از این وسیله حرارتی در فضای خانه منجر به گازگرفتگی و مرگ این فرد شده باشد.

جنازه این مرد میانسال برای انجام تحقیقات بیشتر درباره علت مرگ و وقوع این حادثه تحویل عوامل انتظامی شد تا به پزشکی قانونی انتقال یابد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha