وزیر آموزش و پرورش با تشکر از وزیر بهداشت گفت: باید با وضع قوانین و مقررات در راستای افزایش سلامت جسمی و بهداشت روان دانش‌‌آموزان قدم برداریم و معلم تلاش دارد با تعاملی که با دانش‌آموز دارد به این مسأله اهمیت دهد.

لزوم وضع قوانین در راستای افزایش سلامت جسمی و بهداشت روان دانش‌آموزان

سلامت نیوز:وزیر آموزش و پرورش با تشکر از وزیر بهداشت گفت: باید با وضع قوانین و مقررات در راستای افزایش سلامت جسمی و بهداشت روان دانش‌‌آموزان قدم برداریم و معلم تلاش دارد با تعاملی که با دانش‌آموز دارد به این مسأله اهمیت دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در مراسم دومین سال طرح تحول سلامتی دهان و دندان دانش‌آموزان که در دبستان امام مهدی(عج) منطقه 11 تهران برگزار شد، اظهار داشت: سلامت جسمی و بهداشت روان در هر دو بُعد، انسان شاد و با نشاط را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: ما باید با وضع قوانین و مقررات در راستای افزایش سلامت جسمی و بهداشت روان دانش‌‌آموزان قدم برداریم و معلم تلاش دارد با تعاملی که با دانش‌آموز دارد به این مسأله اهمیت دهد.

احمدی دانش آشتیانی با بیان اینکه مسأله سلامت جسمی ارزشمند و مهم است، ادامه داد: لازم است والدین توجه خاصی به این مسأله داشته باشند چون جامعه سالم می‌تواند خوب فکر کند و مقتدر شود و لازم است که این مسأله مورد توجه قرار گیرد.

وی با تشکر از وزارت بهداشت برای اهتمام به اجرای این طرح، گفت: وزارت آموزش و پرورش باید کاری کند که این طرح که مرتبط با بحث سلامت دانش‌آموزان است به صورت کامل اجرا شود تا بتواند جوانانی سالم تحویل جامعه دهد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: از اولیا تقاضا دارم که به این مسأله توجه بیشتری داشته باشند و همانطور که به آموزش اهمیت می‌دهند به مساله سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان هم اهمیت دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha