مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت از استقرار کامل و ارتقای سامانه رسیدگی به شکایات ۱۹۰ کشوری خبر داد و گفت: یکهزار و ۸۱ مورد از مجموع شکایت‌های ثبت‌ شده در این سامانه در تعطیلات نوروز،‌ مورد پیگیری کامل قرار گرفته است.

استقرار کامل سامانه رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت؛ به زودی

سلامت نیوز:مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت از استقرار کامل و ارتقای سامانه رسیدگی به شکایات ۱۹۰ کشوری خبر داد و گفت: یکهزار و ۸۱ مورد از مجموع شکایت‌های ثبت‌ شده در این سامانه در تعطیلات نوروز،‌ مورد پیگیری کامل قرار گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر محمد حسین میردهقان  ‌ از  استقرار کامل و ارتقای سامانه رسیدگی به شکایات ١٩٠ کشوری و جایگزینی آن با  سامانه‌های ١٤٩٠، ١٥٩٠ و ١٦٩٠ وزارت بهداشت طی روزهای آتی خبر داد و گفت: از اطلاعات سامانه ١٩٠ در جهت رعایت حقوق گیرندگان خدمات بهداشتی و درمانی و برای ارزیابی اعتباربخشی مراکز درمانی کشور بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی نیز این سامانه برای رسیدگی به شکایات مردمی فعال بود، افزود: دراین راستا از ۲۶ اسفند ماه سال ۹۵ تا پایان تعطیلات نوروز، کارشناسان سامانه ۱۹۰ به ۸هزار و ۹۷۱ تماس مردمی پاسخ داده‌اند. در عین حال از تعداد یکهزار و ۳۵۰ شکایت ثبت شده در این سامانه، یکهزار و ۶۵ مورد مرتبط با حوزه درمان، ۲۰۰ مورد مرتبط با اورژانس ۱۱۵ و ۸۵ مورد مرتبط با تعرفه بوده‌اند. یکهزار و ۸۱ مورد از مجموع شکایت‌های ثبت‌شده، ‌ مورد پیگیری کامل قرار گرفته و ۲۶۹ مورد نیز در دست رسیدگی هستند.

میردهقان ضمن تشکر از کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به دلیل خدماتی که به مردم در ایام نوروز ارائه کردند، افزود: همچنین از ستاد دانشگاه‌ها، رؤسا و مدیران بیمارستان‌ها، بازرسان نظارت بر درمان، بهداشت و اورژانس‌ها که با حضورشان در مراکز درمانی و اورژانس‌های پیش بیمارستانی، آرامش و آسایش مردم را تامین کردند، تشکر می‌کنم. در عین حال تاکید می‌کنم که ناظرین نظارت بر مراکز درمانی و اورژانس‌ها در طول سال فعال خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha