رئیس سابق انجمن جراحان ارتوپدی با اشاره به اینکه اعتقاد دارم که هم اکنون همه صندوق‌های بیمه پولدار؛ باید در یک بیمه یگانه تجمیع شوند، اظهار داشت: بیمه‌‌های کنونی یک معضل بوده و یاری دهنده نیستند و اصلاً اینگونه بیمه‌ها نباشد، بهتر است.

عملکرد معکوس بیمه‌ها در ایران

سلامت نیوز: رئیس سابق انجمن جراحان ارتوپدی با اشاره به اینکه اعتقاد دارم که هم اکنون همه صندوق‌های بیمه پولدار؛ باید در یک بیمه یگانه تجمیع شوند، اظهار داشت: بیمه‌‌های کنونی یک معضل بوده و یاری دهنده نیستند و اصلاً اینگونه بیمه‌ها نباشد، بهتر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  تسنیم، یکی از مشکلات مردم در کشور بحث هزینه‌های جراحی علی‌الخصوص در حوزه ارتوپدی است، که در این رابطه  غلامعلی عکاشه - رئیس سابق انجمن جراحان ارتوپدی درباره عدم حمایت از مردم درباره هزینه‌های درمانی که متعاقباً بیمه‌ها باید این کار را انجام دهند، اظهار داشت: بیمه‌ها یکی از معضلات و خطرات جامعه ما هستند.

چرا بیمار در دیگر کشورها با پزشک به مشکل نمی‌خورد

وی ادامه داد: بیمه در همه جای دنیا به عنوان یار و یاور بیمه شونده و استفاده کننده از بیمه است و پزشک این اطمینان را دارد اگر یک بیمار آمد و بیمه است بنابراین هیچگاه مشکل ارتباطی با بیمار نخواهد داشت، و دیگر چانه زدن با بیمار را نخواهد داشت و بیمار نیز هم این اطمینان حمایت را خواهد داشت.

عملکرد معکوس بیمه‌ها در ایران

رئیس سابق انجمن جراحان ارتوپدی تصریح کرد: بیمه یعنی اینکه شما در سلامت بیمه شده باشید، ولی در مملکت ما از نظر بیمار و هم از نظر پزشک برعکس است، همچنین هم اکنون بیشتر از چندین ماه است که بیمه‌ها هنوز طلب‌های عمده بیمارستان‌های خصوصی و حتی دولتی را پرداخت نکردند، حتی بیمه سازمان تامین اجتماعی که همکار بنده نیز در این جهت است نتوانسته مطالبات را بدهد.

بیمه‌های که یاری دهنده نیستند

عکاشه گفت: در نتیجه بیمه‌های کنونی یک معضل هستند و یاری دهنده نیستند و ما معتقدیم اینگونه بیمه‌ها اصلاً نباشد بهتر هستند، چون نه بیمار طلبکار از پزشک می‌شود و نه پزشک خود را وابسته به بیمه خواهد کرد.

بیمه‌های پولدار یکی شوند

رئیس سابق انجمن جراحان ارتوپدی در توضیح اینکه آیا توزیع سلامت زمانی مناسب می‌شود که بیمه‌ها در یک بیمه تجمیع و اصلاح شود، به تسنیم گفت: بله؛ بنده اعتقاد دارم که هم اکنون همه این صندوق‌های بیمه پولدار؛ باید در یک بیمه یگانه تجمیع شود و با هدف خیرخواهی و با پشتیبانی و نظارت یک دولت مقتدر و صالح و مشارکت انجمن‌های پزشکی؛ بسیاری از معضلات اجتماعی در ارتباط با سلامت برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha