چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 210078

دانشمندان وسیله‌ای ساخته‌اند که از طریق آن مردان می‌توانند با روش و خاموش کردن یک دکمه در زیر پوست بیضه‌شان جریان اسپرم را کنترل کنند و از این طریق امکان بارداری یا جلوگیری از آن را تحت اختیار خود قرار دهند.

عکس/جلوگیری از بارداری با یک سوئیچ

سلامت نیوز:دانشمندان وسیله‌ای ساخته‌اند که از طریق آن مردان می‌توانند با روش و خاموش کردن یک دکمه در زیر پوست بیضه‌شان جریان اسپرم را کنترل کنند و از این طریق امکان بارداری یا جلوگیری از آن را تحت اختیار خود قرار دهند.

به گزارش سلامت نیو ابه نقل از سلامت آنلاین،   «یک شرکت آلمانی با ابداع ابزاری جدید که انتقال اسپرم را تحت کنترل قرار می‌دهد، مسئولیت بارداری یا جلوگیری از آن را به مردان واگذار کرده است.

این شرکت یک شیر زیرپوستی به نام Bimek SLV طراحی کرده که داخل بیضه کاشته شده، کمتر از ۳ سانتی‌متر طول و کمتر از ۳ گرم وزن دارد.

به گفته طراحان ابزار مذکور، نحوه کار این ایمپلنت همانند وازکتومی به نظر می‌رسد و قرار دادن آن زیر پوست بیضه تنها نیم ساعت به طول می‌کشد.

مردانی که قصد دارند پدر شوند به سادگی می‌توانند سوئیچ آن را زیر کیسه بیضه لمس کرده، اجازه انزال و خروج به اسپرم خود دهند؛ برعکس، آنها که چنین قصدی ندارند می‌توانند دکمه آن را همچنان در وضعیت خاموش نگه دارند.

بنا بر گزارش میرور، قرار است آزمایش انسانی این ایمپلنت یا دریچه کنترلی امسال روی ۲۵ مرد مورد مطالعه قرار گیرد.»


 منبع:ایشین ایج

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha