وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که در پایان دولت تدبیر و امید بیش از 21 هزار تخت بیمارستانی را به مردم تحویل می دهیم.

هاشمی: بیش از 21 هزار تخت بیمارستانی را تا پایان دولت یازدهم تحویل می دهیم

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که در پایان دولت تدبیر و امید بیش از 21 هزار تخت بیمارستانی را به مردم تحویل می دهیم.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی روز جمعه در حاشیه افتتاح مرحله دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب گفت: در زمان شروع کار دولت تدبیر و امید به مردم وعده دادیم که 21 هزار تخت بیمارستانی را برای آنها ایجاد خواهیم کرد اما چند هزار بیش از این آمار را نیز در پایان دولت به مردم تحویل خواهیم داد.


وی افزود: در زمان شروع کار دولت یازدهم تحویل این تعداد تخت بیمارستانی با توجه به کاهش قیمت نفت و تصفیه نشدن بدهی ها کار دشواری بود اما همکاران جهادی من در وزارت بهداشت توانستند به خواست مردم جامع عمل بپوشانند.


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در رابطه با بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب نیز گفت: ساخت بیمارستان 126 تختخوابی اسلام آباد غرب یکی از خواسته های مهم مردم این شهرستان شهید پرور بود که با تلاش شبانه روزی همکاران من محقق شد.
هاشمی با بیان اینکه این بیمارستان باید تجهیز شود، عنوان کرد: اسلام آبادغرب باید قطب پزشکی شهرستانهای اطراف برای جراحی های مهم و درمان باشد.
در مراسم افتتاح این بیمارستان اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، کریمی فرماندار و امام جمعه این شهرستان وزیر بهداشت را همراهی می کردند.


وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه به منظور افتتاح 10 پروژه بهداشتی و درمانی و بازدید از مراکز درمانی کرمانشاه وارد این استان شد.





برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha