ویسنده سریال «ویلای من» می‌گوید مرحوم عارف لرستانی شب گذشته به دلیل سکسکه به بیمارستان مراجعه کرده است.

جزئیات درگذشت عارف لرستانی از زبان نویسنده «قهوه تلخ»

سلامت نیوز:  نویسنده سریال «ویلای من» می‌گوید مرحوم عارف لرستانی شب گذشته به دلیل سکسکه به بیمارستان مراجعه کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین ، صبح امروز خبر درگذشت عارف لرستانی بازیگر جوان سریال‌های طنز تلویزیون اهالی هنر و مطبوعات را شوکه کرد. علت فوت لرستانی ایست قلبی در خواب عنوان شده و ظاهرا او سابقه هیچ بیماری هم از قبل نداشته است. خشایار الوند نویسنده سینما و تلویزیون درباره علت مرگ این هنرمند می‌گوید: «من تا چند لحظه پیش در منزل عارف لرستانی  بودم و طبق شنیده‌های من ظاهرا دیشب ایشان سکسکه‌اش می‌گیرد و چون مدت طولانی سکسکه‌اش بند نمی‌آمده به همراه همسرش به بیمارستان می‌روند و آنجا دو آمپول آرامبخش البته دقیق نمی‌دانم، به او تزریق می شود و به خانه می‌آید و می‌خوابد اما متاسفانه در خواب سکته می‌کند.»

الوند درباره سابقه بیماری مرحوم لرستانی توضیح می‌دهد: «عارف هیچ سابقه بیماری نداشت، ورزشکار بود و سیگار هم نمی‌کشید.»

عارف لرستانی در چندین سریال از جمله «قهوه تلخ»، «ویلای من » و «شوخی کردم» که خشایار الوند نویسنده‌اش بوده ایفای نقش کرده بود. الوند درباره همکاری‌های مشترک‌شان با این هنرمند می‌افزاید: «عارف بسیار پسر ماه و دوست داشتنی و پسر رفیق بازی بود. مرام رفاقت او کرمانشاهی بود و واقعا بامعرفت بود.»

این نویسنده در ادامه می‌گوید: «با توجه به استعدادی که عارف داشت به نظرم در دنیای بازیگری به حق‌اش نرسید. او بازیگر بسیار خوبی بود و توانایی‌هایش در همین نقش‌هایی که بازی کرده هم کاملا مشخص است. ما همکاری‌های بسسار خوبی در چندین کار با هم داشتیم.»

الوند در پایان می‌افزاید: «متاسفانه عارف را خیلی زود از دست دادیم و باور مرگ او برای من و خیلی از دوستان دیگر سخت است. خیلی از دوستان و همکاران او الان در منزلش هستند و از این اتفاق شوکه‌اند و بسیار هم بی‌تابی می‌کنند. این اتفاق واقعا باورنکردنی بود.»


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha