مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی آمادگی کامل واحدهای درمانی و بیمه ای این سازمان برای کمک رسانی به آسیب دیدگان سیلاب اخیر در استان های شمال غرب کشور را اعلام کرد.

نوربخش:تامین اجتماعی آماده ارائه خدمات به آسیب دیدگان سیلاب اخیر است

سلامت نیوز:  مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی آمادگی کامل واحدهای درمانی و بیمه ای این سازمان برای کمک رسانی به آسیب دیدگان سیلاب اخیر در استان های شمال غرب کشور را اعلام کرد.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، سیدتقی نوربخش با صدور پیامی جانباختن شماری از هموطنان در حادثه سیلاب اخیر را تسلیت گفت.


به گزارش سازمان تامین اجتماعی،وی تصریح کرد: حادثه سیل در این استان ها که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان در شهرستان های عجب شیر و آذرشهر شد و خسارت های سنگینی نیز به مردم این استان ها وارد کرد، حادثه ای مصیبت بار و دردناک است.


وی در این پیام اظهار کرد: اینجانب با نهایت تاثر و تاسف بروز این حادثه را به داغداران و مصیبت زدگان تسلیت عرض می کنم و خود و خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی را در این مصیبت شریک می دانم. برای درگذشتگان این حادثه از درگاه احدیت طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و آرامش مسالت می نمایم.
نوربخش اضافه کرد: همکاران سازمان تامین اجتماعی به ویژه واحدهای درمانی سازمان آماده کمک رسانی به هموطنان در استان های سیل زده هستند و در ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به این افراد نهایت تلاش و همکاری صورت می گیرد.
نوربخش ادامه داد: شناسایی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان آسیب دیده از این حادثه و ارائه خدمات بیمه ای به کارگاه های خسارت دیده در این حادثه نیز با جدیت تمام و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابراز امیدواری کرد که خدمات سازمان تامین اجتماعی باعث تسکین رنج و اندوه آسیب دیدگان از این حادثه باشد.
برخی گزارش ها حاکی است که سیل در استان های آذربایجان غربی، شرقی و کردستان و اردبیل تاکنون منجر به کشته شدن ٤٣تن شده است و خسارت هایی نیز به این استان ها وارد کرده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha