دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 210559

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای برخی عرقیجات گیاهی را بدلیل جعل مدارک بهداشتی غیر مجاز اعلام کرد.

اسامی عرقیجات گیاهی غیرمجاز اعلام شد

سلامت نیوز:روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای برخی عرقیجات گیاهی را بدلیل جعل مدارک بهداشتی غیر مجاز اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای برخی فراورده‌های نوشیدنی را که به علت نداشتن مجوزهای قانونی لازم و یا جعل اسناد مورد نیاز اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی، غیر مجاز شناخته شده‌اند را اعلام کرد.

بنابراین گزارش، ﮔﻼب و ﻋﺮﻗﯿﺎت  ﮔﯿﺎﻫﯽ با نام‌های تجاری ﮐﺴﺮی، ﭘﺎرﺳﺎﻧﻮش، ﻓﺮدوس و ﻣﯿﺮﻋﻠﯽ به علت نداشتن مجوزهای لازم غیر مجاز شمرده می‌شوند.

همچنین ﮔﻼب و ﻋﺮﻗﯿﺎت ﮔﯿﺎﻫﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮادران ﺣﺴﯿﻨﯿﺎن با نام تجاری ﺷﻬﻨﺎب، ﮔﻼب و ﻋﺮﻗﯿﺎت ﮔﯿﺎﻫﯽ و ﺷﺮﺑﺖ ﻋﺮﻗﯿﺎت ﮔﯿﺎﻫﯽ با نام تجاری ﻧﻤﻮﻧﻪ، ﻋﺮﻗﯿﺎت (ﺑﯿﺪﻣﺸﮏ، ﻧﻌﻨﺎ، ﺳﺮﮐﻪ ﺳﯿﺐ، ﻣﻌﺠﻮن ﻗﻨﺪ) ﮔﻼب و ﻋﺮﻗﯿﺎت ﻋﻄﺮ ﺑﻬﺎر با نام تجاری عطر بهار و ﮔﻼب ﺟﺎوﯾﺪ به دلیل جعل پروانه ساخت مشمول محصولات غیر مجاز می‌گردد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در انتهای اطلاعیه خود از مصرف کنندگان خواسته است در صورت مشاهده فرآورده‌های مذکور در سطح عرضه مراتب را از طریق شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ به اطلاع این سازمان رسانده یا به نزدیک‌ترین  معاونت غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری آنها از سطح عرضه اقدامات لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha