رییس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس از بررسی فاز دوم طرح رتبه‌بندی معلمان در قالب نظام هماهنگ پرداخت خبر داد.

بررسی نواقص طرح رتبه‌بندی فرهنگیان در مجلس/ اجرای نظام هماهنگ پرداخت برای معلمان در آینده‌ای نزدیک

سلامت نیوزرییس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس از بررسی فاز دوم طرح رتبه‌بندی معلمان در قالب نظام هماهنگ پرداخت خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،محمد بیرانوندی با اشاره به اینکه موضوع مطالبه فرهنگیان در خصوص بهبود وضعیت معیشتی و حقوقی به صورت متناوب در سال‌های گذشته مطرح شده بود، گفت: در این راستا وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته اقدام به اجرای فاز اول طرح رتبه‌بندی معلمان کرده است تا برخی از مشکلات برطرف شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه در مسیر اجرای اجرای فاز اول طرح رتبه‌بندی معلمان نواقصی وجود داشت اما نباید فراموش کرد که کمک‌های خوبی نیز به فرهنگیان اختصاص یافت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک وزارت آموزش و پرورش باید نسبت به اجرای فاز دوم در قالب نظام هماهنگ پرداخت اقدام کند؛ از این رو امروز دوشنبه (۲۸ فروردین‌ماه) در جلسه‌ای مشترک بین اعضای کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس با کارشناسان وزارت آموزش و پرورش این مهم بررسی خواهد شد.

رییس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس دهم خاطرنشان کرد: تلاش خواهد شد تا علاوه بر بررسی نواقص گذشته طرح رتبه‌بندی معلمان، راهکارهایی ارائه شود تا در اجرای فاز دوم مشکلات کمتری وجود داشته باشد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha