رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از ادامه امداد رسانی نیروهای هلال احمر به دو استان سیل زده آذربایجان شرقی و غربی خبر داد و گفت: پیش بینی می شود 6 مفقود در این حادثه وجود داشته باشد.

ادامه امدادرسانی به سیل‌زدگان آذربایجان شرقی و غربی

سلامت نیوز:رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از ادامه امداد رسانی نیروهای هلال احمر به دو استان سیل زده آذربایجان شرقی و غربی خبر داد و گفت: پیش بینی می شود 6 مفقود در این حادثه وجود داشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات  آخرین وضعیت سیل و آبگرفتگی از روز 25 فروردین تا صبح امروز را تشریح کرد و افزود:٩ استان آذربایجان شرقی و غربی،کردستان،کرمانشاه،قزوین،زنجان،لرستان،گیلان و مازندران در روزهای اخیر از سیل و آبگرفتگی تاثیر گرفتند و تاکنون به104 شهر و روستا امداد رسانی شده است.

وی یادآور شد: در این مدت به 14 هزار و 350 نفر امدادرسانی شده و 1500 نفر اسکان اضطراری یافتند و 17 نفر به مناطق امن منتقل شدند.

سلیمی از انتقال 8 نفر به مراکز درمانی خبر داد و یادآور شد: متاسفانه در این حادثه 40 هموطن جان خود را از دست دادند و پیش بینی می شود 6 نفر از جمله 3 نفر در آذرشهر، 2 نفر در عجب شیر و یک نفر در هشترود جزو مفقودین حادثه باشند.


وی از انتقال هوایی٣٥٠٠کیلوگرم اقلام امدادی طی ٢٦ سورتی پرواز به مناطق سیل زده خبر داد و افزود: امدادرسانی در٢استان آذربایجان شرقی و غربی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha