رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران عنوان کرد: براساس قانون باید مرخصی شهردار تهران در صحن علنی شورای شهر تهران بررسی شود.

شهرداری هنوز مستندات پاکدستی اش را به شورا نداده است

سلامت نیوز:​رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران عنوان کرد: براساس قانون باید مرخصی شهردار تهران در صحن علنی شورای شهر تهران بررسی شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پانا، رحمت‌الله حافظی در تذکر پیش از  دستور خود در سیصد و چهل‌ و دومین جلسه علنی شورای شهر گفت: بارها شهردار تهران و معاونان وی اعلام کردند که نهادهای مختلف از شهرداری تهران به دلیل شفاف‌سازی و پاکدستی‌اش تقدیر و تشکر کرده‌اند که از آنها خواستیم که مستندات خود را ارائه دهند.

شائبه دروغگویی برای یک کاندیداتوری شایسته نیست

وی افزود: از سال گذشته خواهان ارائه مستندات بودیم اما این مهم را تسریع ندادند و مجددا به شهرداری مهلت می‌دهیم که ظرف مدت یک هفته مستندات خود را ارائه کند، وگرنه افکار عمومی در این خصوص قضاوت می‌کند چرا که شائبه دروغگویی برای یک کاندیداتوری شایسته نیست.

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش تلفیق سال 90 شهرداری تهران، گفت: شهرداری متعهد شده بود که نسبت به معرفی متخلفان به دادگاه اقدام کند اما 10 ماه گذشته و هنوز این مهم محقق نشده است.

حافظی همچنین با اشاره به ثبت‌نام قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری گفت: روز گذشته رییس شورای شهر تهران اعلام کردند که شهردار تهران باید مرخصی بگیرد و باید بگویم که براساس ماده 9 شهردار تهران می‌تواند هر سال یک ماه مرخصی بگیرد که باید این موضوع در صحن بررسی و توسط شورای شهر رای‌گیری شود که البته در همین تبصره آمده است که شهردار می‌تواند دو ماه با اجازه شورای شهر مرخصی بگیرد که باید این مساله در صحن بررسی شود و ما نیز می‌توانیم با تاخیر، آن را قبول کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha