سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند حرفه ای سرقت بیش از سه تن موادغذایی از انباری های منازل مردم در شهرستان سمنان خبر داد.

غذای 5000 تومانی با برنج سرقتی

سلامت نیوز:فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند حرفه ای سرقت بیش از سه تن موادغذایی از انباری های منازل مردم در شهرستان سمنان خبر داد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سردار روح الامین قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از انباری‌های منازل شهروندان در مركز استان، ماموران انتظامی پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: در تحقیقات مقدماتی این پرونده صحنه‌های سرقت بررسی و کنترل محسوس و نامحسوس سارقان سابقه‌دار از سوی ماموران صورت گرفت.
 
سردار قاسمی گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از اموال سرقتی برنج بوده و احتمال اینكه این اموال به آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها فروخته شده است، تحقیقات به این سمت هدایت شد.
 
این مسئول انتظامی از شناسایی و دستگیری یكی از واسطه‌های خرید برنج‌های سرقتی خبر داد و گفت: با انجام تحقیقات تخصصی از متهم و شناسایی كامل سارق پرونده، سارق سابقه‌دار انباری‌ها در مخفیگاه خود دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی استان به اعتراف سارق دستگیر شده مبنی بر فروش برنج‌های سرقتی به آشپزخانه‌ای در شهرستان سمنان اشاره كرد و افزود: در بازدید پلیس از این واحد صنفی، حدود دو تن برنج با نشان‌ها و كیسه‌های مختلف و متنوع كشف شد.
 
وی ادامه داد: سارق برای انتقال برنج‌های سرقتی به این آشپزخانه از یك راننده آژانس كمك می‌گرفت كه با شناسایی وی و بازدید از منزلش، بیش از یک تن برنج سرقتی كشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.
 
رئیس قرارگاه مشترك مبارزه با سرقت استان از احضار دو تن از صاحبان آشپزخانه مورد نظر كه هر دو نیز سابقه‌دار هستند، به پلیس آگاهی خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان به خرید 600 كیلوگرم برنج سرقتی از سارق دستگیرشده اعتراف كردند.
 
سردار قاسمی گفت: در تحقیقات تكمیلی این پرونده 86 فقره سرقت منزل کشف شد که متهمان پس از معرفی به دادسرا روانه زندان شدند.
 
فرمانده انتظامی استان بر ادامه تحقیقات و شناسایی سایر مالباختگان و مالخران احتمالی این پرونده تاكید و خاطرنشان كرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از اینگونه موارد مشكوك در محله‌های خود، موضوع را با مركز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha