دو سارق معتاد به شیشه و هروئین که در محدوده شهرری اقدام به زورگیری و موبایل قاپی از زنان جوان می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سارقانی که زنان، طعمه‌هایشان بودند/ زنان قربانی، این مردان را شناسایی کنند + تصاویر

سلامت نیوز:دو سارق معتاد به شیشه و هروئین که در محدوده شهرری اقدام به زورگیری و موبایل قاپی از زنان جوان می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  آنا، در پی وقوع ده‌ها سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه موبایل قاپی، پرونده اولیه با این موضوع در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرری تشکیل و جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی، کارآگاهان با بهره گیری از اطلاعات به دست آمده از مالباختگان و انجام چهره نگاری موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه‌ای "علی . ن" ( 23 ساله ) شدند. محل تردد «علی . ن» در شهرری – میدان معلم شناسایی، نوزدهم فروردین امسال دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پایگاه نهم آگاهی و شعبه پنجم بازپرسی دادسرای شهرری منتقل شد.

«علی . ن» که به مصرف موادمخدر از نوع شیشه و هروئین اعتیاد شدید دارد، هم‌دست خود به نام «محمد . م» ( 37 ساله ) را معرفی کرد. محمد نیز در حین خرید موادمخدر ، ساعت 22:00، همان تاریخ دستگیر و در همان بازرسی اولیه، چند دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از وی کشف شد.

 

متهمان با اعتراف صریح به ده‌ها فقره سرقت با انگیره تامین هزینه خرید موادمخدر عنوان کردند که در صورت موفق نشدن در انجام سرقت به شیوه موبایل قاپی، با تهدید چاقو اقدام به زورگیری گوشی تلفن همراه و دیگر اموال باارزش مالباختگان به ویژه از خانم‌های جوان کرده و عمده سرقت‌هایشان نیز در ابتدای تاریکی هوا بوده است.

قاضی خرازانی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به ده‌ها فقره سرقت به موبایل قاپی و زورگیری و به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش هر دو متهم صادر شده؛ لذا از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهمان شدند، دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و یا شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرری مراجعه کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha