حضور خیرین سلامت و نماینده آنها در هیئت امنا كار خوبی است و این وزارتخانه از آن استقبال می‌كند و تلاشمان این است آن را به صورت قانونی درآوریم و این امر ارتباطی با بیمارستان‌های هیئت امنایی و تشكیلات مصوب مجلس ندارد.

حضور خیرین سلامت در هیئت امنای بیمارستان‌ها
سلامت نیوز: همه بیمارستان‌ها و مراكزی كه توسط خیرین در سراسر كشور ساخته می‌شود باید در هیئت امنای خود نماینده داشته باشد.

به گزارش وب‌دا، دكتر مرضیه وحید دستجردی در جمع خیرین سلامت سراسر كشور با تأكید بر این كه حضور خیرین و نماینده‌ها در هیئت امنای بیمارستان‌ها و مراكز درمانی ضروری است، افزود: اگر افراد خیر در سراسر كشور ساخت بیمارستان‌ها و مراكز درمانی را برعهده گرفتند و یا هر فعالیتی را در حوزه سلامت انجام دادند، نماینده آنها می‌تواند عضو هیئت امنای آن بیمارستان و مركز باشد و با در نظر گرفتن شرایط و ضوابطی كه باید در یك بیمارستان رعایت شود در اداره آن بیمارستان سهیم باشد.

وی ادامه داد: خیرین و نماینده آنها می‌تواند در كنار معاون آموزشی و رئیس دانشگاه در فعالیت‌های آموزشی و كارهای اداری شركت كرده و اگر بیمارستان برای اداره خودش محتاج كمك باشد، می‌تواند به خیر مراجعه و احتیاجات خود را رفع كند.

وی در پایان تصریح كرد: حضور خیرین سلامت و نماینده آنها در هیئت امنا كار خوبی است و این وزارتخانه از آن استقبال می‌كند و تلاشمان این است آن را به صورت قانونی درآوریم و این امر ارتباطی با بیمارستان‌های هیئت امنایی و تشكیلات مصوب مجلس ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha