فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری اعضای یک باند سرقت خانوادگی كه چهار میلیارد ریال اموال مردم را به سرقت برده بودند، خبر داد.

سرقت خانوادگی 55 ویلا/ سارقان لوازم خانگی دستگیر شدند

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری اعضای یک باند سرقت خانوادگی كه چهار میلیارد ریال اموال مردم را به سرقت برده بودند، خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، سردار علی اكبر جاویدان گفت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان گلستان با تلاش شبانه روزی خود موفق شدند اعضای یک باند سرقت كه به صورت خانوادگی به 55 خانه ویلایی و خانه باغ در نقاط مختلف استان دستبرد زده بودند را شناسایی و دستگیر كنند.

وی افزود: رسیدگی به موضوع سرقت ‌ها، با مراجعه حجم زیادی از مالباخته ها به پلیس آگاهی كه اموال آنها به سرقت رفته بود، كلید خورد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با وقوع این سرقت ها بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با فعال سازی منابع خبری و همچنین استفاده از شگردهای خاص پلیسی و بررسی شیوه های سرقت، موفق شدند اعضای این باند را كه با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید و گشت زنی در نقاط مختلف استان سوژه های مورد نظر را انتخاب می كردند، شناسایی كنند.

جاویدان گفت: با شناسایی این باند، ماموران متوجه شدند سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت در نیمه های شب وارد منازل شده و تاكنون به 55 خانه ویلایی دستبرد زده و لوازم خانگی از قبیل یخچال، كولر، تلویزیون و دیگر اموال آنان را به سرقت برده اند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با كسب اطلاعات به دست آمده و شناسایی كامل محل اختفاء متهمان ماموران وارد عمل شده و طی یک مرحله عملیات غافلگیرانه اعضای این باند خانوادگی سرقت را دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینكه بیش از یك دستگاه كامیون لوازم مسروقه از متهمان كشف شده، گفت: ارزش ریالی اموال مكشوفه از متهمان بیش از چهار میلیارد ریال بر آورد شده است.

جاویدان در پایان تصریح كرد: تاكنون 30 مالباخته با مراجعه به پلیس آگاهی شكایت خود را از اعضای این باند سرقت خانوادگی عنوان كرده اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha