«قبرش را آماده کنید تا پس از قتل، جسدش را در بیابان دفن کنیم» این دستور مرد کینه‌جو به قاتلان اجیره شده بود تا نقشه قتل مردی جوان را عملی کنند.

زنده ماندن عجیب مردی که قبرش کنده شده بود

سلامت نیوز: «قبرش را آماده کنید تا پس از قتل، جسدش را در بیابان دفن کنیم» این دستور مرد کینه‌جو به قاتلان اجیره شده بود تا نقشه قتل مردی جوان را عملی کنند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، نقشه‌ای كه عملی هم شد اما مرد جوان به طرز معجزه‌آسایی جان سالم به در برد.اواخر سال95 بود كه مردی جوان به نام اشكان از محل كارش به خانه خود در غرب تهران برگشت. او در آپارتمانش منتظر تماس دوستش بود كه در همین هنگام زنگ آیفون به صدا در آمد. پشت در مرد ناشناسی بود كه می‌پرسید آیا خودروی بی‌ام‌‌و كه كنار ساختمان پارك شده متعلق به اوست یا نه؟

وقتی اشكان جواب مثبت داد مرد ناشناس مدعی شد كه خودرو در جای نامناسبی پارك شده و برای او مشكل ایجاد كرده است. اشكان هم بی‌خبر از همه جا سوئیچ ماشین را برداشت و خودش را به خیابان رساند. اما وقتی قصد داشت سوار ماشینش شود ناگهان چند مرد به او حمله كردند و با تهدید قمه وی را به داخل ماشینش هل دادند و با روشن كردن خودرو او را ربودند.

    چند ساعت بعد

هوا گرگ و میش بود كه راننده كامیونی در حال عبور از جاده‌ای خلوت در یكی از استان‌های مركزی بود. او ناگهان متوجه مردی شد كه برایش دست تكان می‌داد. سر و صورت مرد جوان خون‌آلود بود و به‌نظر می‌رسید كه حادثه‌ای برایش رخ داده است. او برای نجات مرد جوان توقف كرد و وی را به بیمارستان منتقل كرد.

مرد جوان بر اثر اصابت چند ضربه چاقو به‌شدت مجروح شده بود. حتی قسمتی از گلویش هم بریده شده اما توانسته بود جلوی خونریزی را بگیرد. گرچه پزشكان امیدی به زنده ماندن وی نداشتند اما مرد جوان به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا كرد. او مدتی بعد و پس از بهبودی راهی دادسرای جنایی تهران شد و از ماجرای هولناكی گفت كه برایش رخ داده بود.

او توضیح داد: اسمم اشكان است. مدتی قبل چند مرد ناشناس به بهانه جا‌به‌جایی ماشینم مرا از آپارتمانم بیرون كشیده و با تهدید قمه مرا به بیابانی در یكی از شهرهای مركزی كشور بردند. آنها همان ابتدا یكی از انگشتانم را با قمه زخمی كردند و با طناب دست و پای مرا بستند. در بین راه یكی از آنها با شخصی تماس گرفت و گفت:«طرف را دزدیدیم. قبرش را آماده كنید تا ما برسیم.»

شاكی در ادامه به قاضی سهرابی بازپرس جنایی گفت: من كه دست و پا بسته در صندلی عقب بودم با شنیدن این جمله وحشت كردم. هرچه از آدم‌ربایان می‌پرسیدم كه هدف‌شان چیست پاسخم را نمی‌دادند. من اصلا آنها را نمی‌شناختم. آنها حتی پیشنهاد 200میلیون تومانی مرا هم رد كردند و وقتی به بیابان رسیدیم مرا از ماشین پیاده كردند. آنها با چاقو به سمت من حمله‌ور شدند و چند ضربه به من زدند.

آنها حتی طنابی كه با آن دست و پایم را بسته بودند دورگردنم انداختند و فشار دادند به حدی كه دیگر نمی‌توانستم نفس بكشم. بعد با چاقو گلویم را بریدند و داخل قبری كه از قبل كنده بودند انداختند. سپس سوار بر خودروی بی‌ام‌و من شدند و فرار كردند. وی ادامه داد: من حتی اشهد خود را خواندم و گفتم با این وضع خونریزی دیگر كارم تمام است.حتی از شدت درد و خونریزی بیهوش شدم و وقتی به‌هوش آمدم دم‌ صبح بود. به سختی خود را از گودال بیرون كشیدم و وقتی دیدم یك خودروی كامیون در حال عبور است با تكان دادن دست از او كمك خواستم اما باور كنید نمی‌دانستم در آن شرایط آیا زنده هستم یا مرده‌ام.

    دستگیری

با اعلام این شكایت، گروهی از كارآگاهان با دستور قاضی جنایی تحقیقات خود را در این خصوص آغاز كردند. در نخستین اقدام شماره پلاك خودروی شاكی در اختیار تمام واحدهای گشتی قرارگرفت و مشخص شد كه آدم‌ربایان خودروی وی را در كنار یكی از بزرگراه‌ها رها كرده‌اند. در ادامه بررسی‌ها هویت یكی از مردان ناشناس شناسایی شد و مأموران وی را دستگیر كردند.

او مدعی شد كه در بین راه از همدستانش جدا شده و فقط در آدم‌ربایی نقش داشته است. وی گفت: سركرده باند با گروگان اختلاف داشت. آنها هرگز یكدیگر را ندیده بودند اما من شنیده بودم كه اختلاف آنها بر سر یك دختر است. برای همین او دستور ربودن و قتل این مرد را صادر كرده بود. وقتی شنیدم كه گروگان زنده است، خیلی تعجب كردم.

، هم‌اكنون تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند آدم‌ربایی به اتهام ربودن و شروع به قتل گروگان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha