شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

شورای نمایندگان کسبه پلاسکو با ارسال نامه‌ای به حســن روحــانـــی رئیس‌جمهور، از اجرایی نشدن مصوبه دولت درخصوص حمایت از کسبه پلاسکو انتقاد و اعلام کردند: کسبه پلاسکو هنوز بلاتکلیف و سردرگم هستند و مصوبه دولت فقط در مقام صحبت و سخن است.

نامه پلاسکویی‌ها به رئیس جمهور

سلامت نیوز: شورای نمایندگان کسبه پلاسکو با ارسال نامه‌ای به حســن روحــانـــی رئیس‌جمهور، از اجرایی نشدن مصوبه دولت درخصوص حمایت از کسبه پلاسکو انتقاد و اعلام کردند: کسبه پلاسکو هنوز بلاتکلیف و سردرگم هستند و مصوبه دولت فقط در مقام صحبت و سخن است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از در نامه شورای نمایندگان كسبه پلاسكو به رئیس‌جمهور آمده است: در مصوبه كارگروه هیأت دولت، مقرر شد برای جبران قسمتی از خسارت‌های وارده به كسبه آسیب دیده پلاسكو، ضمن بخشیده شدن جرایم و معوقات بانكی، تنفس دو ساله در جهت استمهال وام‌های كسبه ساختمان پلاسكو درنظر گرفته شود.

در ادامه این نامه آمده است، همچنین در این كارگروه مصوب شد كه وام 300میلیون تومانی با بهره 9درصد با 2تنفس یكساله به كسبه آسیب دیده ساختمان پلاسكو پرداخت شود كه اسناد آن هم موجود است اما متأسفانه با گذشت نزدیك به 3‌ماه از تاریخ این مصوبات، هیچ‌گونه دستورالعمل و ابلاغیه‌ای در این باب به بانك‌های عامل صادر نشده است و كسبه پلاسكو هنوز بلاتكلیف و سردرگم هستند كه مصوبه دولت درخصوص حمایت از كسبه پلاسكو اجرایی نشده و فقط در مقام صحبت و سخن است.

شورای نمایندگان پلاسكو در ادامه از رئیس‌جمهور تقاضا كردند با توجه به آغاز سال جدید كاری و مشكلات فراوان و عدیده كسبه كه همگی از تولید‌كنندگان و كارآفرینان كشور بوده و با این مشكلات دست به گریبان هستند، دستور عاجل فرمایید هر چه سریع‌تر این مصوبات و پرداخت وام اجرایی شود. همچنین در مصوبات كارگروه تأكید شده بود نسبت به انواع معوقات مالیاتی، بخشودگی كامل تا سال1394 صورت پذیرد و نسبت به سال95، این حادثه درنظر گرفته شود. لذا این قسمت از مصوبه هم در مقام حرف و سخن باقی مانده است. این شورا علاوه بر رئیس‌جمهور، نامه‌هایی را نیز به وزیر كشور، وزیر اقتصاد و معاون اول رئیس‌جمهور نوشتند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha