سرپرست پزشکی قانونی سبزوار اسامی 11 تن از جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس مشهد-اصفهان را اعلام کرد ودر عین حال افزود:جسد یک تن دیگر از جانباختگان این حادثه در حال شناسایی است.

اسامی قربانیان واژگونی اتوبوس مشهد-اصفهان

سلامت نیوز:سرپرست پزشکی قانونی سبزوار اسامی 11 تن از جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس مشهد-اصفهان را اعلام کرد ودر عین حال افزود:جسد یک تن دیگر از جانباختگان این حادثه در حال شناسایی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سازمان پزشکی قانونی، سید علی محترمی اظهار کرد: بر اثر این حادثه که ساعت 9 شب چهارشنبه 30 فروردین ماه در 12 کیلومتری جاده سبزوار اتفاق افتاد، 12 تن جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین علت فوت 10 قربانی این حادثه نیز تعیین شد؛ اما جسد راننده اتوبوس برای بررسی بیشتر و تعیین علت فوت به پزشکی قانونی مرکز استان خراسان رضوی منتقل شده است.

محترمی یادآوری کرد: از قربانیان این حادثه، تنها شناسایی یک جسد باقی مانده که مورد معاینه قرار گرفته است ، اما شناسایی قطعی و صدور جواز دفن او منوط به تکمیل پرونده و دریافت مدارک شناسایی این متوفی است.

اسامی متوفیان شناسایی شده حادثه واژگونی اتوبوس به شرح زیر است:
-اسماعیل شاه محمدی ریاخونی
- مهناز شاه محمدی ریاخونی
- ربابه عباسی ریاخونی
- غلامرضا عباسی ریاخونی
- رقیه عباسی ریاخونی
- محمد حسن قادری خوراسگانی
- حسینعلی قنبری لندانی
- هادی قاسمی اشجردی
- سیدرسول سجادی مولنجانی
- شمسعلی بهرامی
- مسعود بندری (راننده).

واژگونی این اتوبوس که با 30 مسافر از مشهد عازم اصفهان بود چهارشنبه شب هفته گذشته در کیلومتر 25 جاده سبزوار- شاهرود رخ داد.

مشاهدات اولیه نشان داده است که تغییر مسیر ناگهانی کامیونی که در جلو اتوبوس در حال حرکت بوده، باعث تصادف و پس از آن واژگونی اتوبوس شده است.

جاده سبزوار- شاهرود به طول 250 کیلومتر یکی از 10 جاده پر حادثه کشور است.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha