عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر تهران از قطع غیرقانونی درختان دو منطقه آجودانیه و سعد آباد در فاصله زمانی ۱۰ و ۴ ساله خبر داد.

عکس/قطع درختان شهر تهران همچنان ادامه دارد

سلامت نیوز:عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر تهران از قطع غیرقانونی درختان دو منطقه آجودانیه و سعد آباد در فاصله زمانی ۱۰ و ۴ ساله خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا؛ محسن سرخو، عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و چهل و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از قطع درختان شهر تهران گفت: در روز پنج‌شنبه خبری به من منعکس شد مبنی بر اینکه در ملکی واقع در محله آجودانیه، کوچه ۱۴ شرقی، شبانه اقدام به قطع درختان چندین ساله کرده اند.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تصاویر ماهواره‌ای این ملک از سال ۸۴ تا ۹۴ گفت: مقایسه این تصاویر نشان می دهد که این زمین در گذشته درختان زیادی داشته است که به تدریج همه آنها قطع شده اند.

تصاویر ماهواره ای سال ۸۴:



تصاویر ماهواره سال ۹۴:



رییس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز امیدواری از عدم تکرار این اتفاق و تشکر از اهالی محل برای انعکاس این موضوع گفت: بلافاصله بعد از این که در جریان قطع درختان قرار گرفتم، به آقای مهندس مختاری (مدیر عامل بوستان ها و فضای سبز شهرداری) اطلاع دادم و ایشان نیز فورا موضوع را پیگیری کردند که از ایشان نیز صمیمانه تشکر می کنم.

مقایسه تصاویر ماهواره‌ای دیگری نشان می دهد از سال ۸۴ تا ۸۸ در سعدآباد نیز بیشتر درختان این منطقه قطع شده اند.

تصاویر ماهواره ای سال ۸۴:


تصاویر ماهواره ای سال 88:





 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha