دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 211303

میگرن چشمی از خانواده سردردهای میگرنی محسوب می‌شود به طوری که عملکرد مغز و اعصاب را تحت تاثیر قرار داده و دید افراد را کاهش می‌دهد. درمان نکردن به موقع آن عواقب جبران‌ناپذیری را متوجه فرد می‌کند.

بیماری «میگرن چشمی» چیست؟

سلامت نیوز:میگرن چشمی از خانواده سردردهای میگرنی محسوب می‌شود به طوری که عملکرد مغز و اعصاب را تحت تاثیر قرار داده و دید افراد را کاهش می‌دهد. درمان نکردن به موقع آن عواقب جبران‌ناپذیری را متوجه فرد می‌کند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛فیض متخصص قرنیه و چشم پزشک  اظهار داشت: بیماری میگرن چشمی در اثر اختلالات مغز و اعصاب و سردردهای شدید ایجاد می‌شود که در صورت درمان نکردن به موقع آن این بیماری اثرات خود را در چشم نمایان می‌سازد.

وی بیان کرد: در این نوع بیماری دید افراد در اثر میگرن کاهش پیدا می‌کند به طوری که فرد محیط را همراه با جرقه‌های برقی می‌بیند.

فیض عنوان کرد: در اثر بیماری میگرن چشمی افراد در بعضی از مواقع با تاری دید روبرو می‌شوند که در این حالت چشم تحت تاثیر سردرد شدید و اختلالات مغزی قرار می‌گیرد و چنین عکس العملی را از خود نشان می‌دهد.

متخصص قرنیه و چشم پزشک تاکید کرد: بیماری میگرن چشمی هیچ ارتباط مستقیمی با اجزای چشم ندارد و این مساله بیشتر به خاطر اختلالات مغزی شیوع پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: در بعضی از مواقع در اثر بروز میگرن چشمی افراد به طور موقت ممکن است بینایی خود را از دست دهند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha