دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

مرد افغان كه متهم است همسرش را در جنوب تهران به قتل رسانده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

قتل مادر دوقلوها در خانه قدیمی

سلامت نیوز: مرد افغان كه متهم است همسرش را در جنوب تهران به قتل رسانده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، ساعت 14 روز شنبه 2 اردیبهشت ماه قاضی منافی آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل جوانی در جنوب تهران با خبر و همراه تیمی از كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد.
 
تیم جنایی در نخستین قدم در محل حادثه كه خانه قدیمی در حوالی یافت‌آباد بود با جسد زن 30 ساله‌ای به نام ربابه داخل پذیرایی روبه‌رو شدند. بررسی‌ها و روسری دور گردن مقتول حكایت از آن داشت ربابه به‌وسیله فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده است. نخستین تحقیقات نشان داد مقتول كه افغانی است، همراه سه فرزند و شوهر در این خانه زندگی می‌كردند كه پس از حادثه شوهر و سه فرزندش به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند. تیم پزشكی قانونی در محل حادثه اعلام كرد از مرگ زن جوان حدود هشت ساعت گذشته است و مأموران هم در بررسی‌های بعدی دریافتند با توجه به سالم بودن در خانه و سرقت نشدن اموال مقتول عامل یا عاملان این حادثه آشنا هستند.
 
زن همسایه كه موضوع را به مأموران اطلاع داده بود، گفت: مقتول و شوهر هر دو افغانی بودند و دو فرزند دو قلوی هشت ساله و یك پسر دو ساله دارند. او همراه خانواده‌اش مدتی است همسایه ما هستند و شوهرش هم كارگری می‌كند. مدتی است او و شوهرش به خاطر انتقال خانه‌شان به اسلامشهر با هم اختلاف داشتند. آنطور كه من فهمیده بودم، چندی قبل صاحبخانه‌شان آنها را جواب كرده بود و قرار بود خانه او را تخلیه كنند. شوهر مقتول قصد داشت خانه‌اش را به اسلامشهر ببرد، اما مقتول مخالف بود و دوست داشت در تهران زندگی كند، به همین دلیل با هم درگیری داشتند تا جایی كه مقتول سه شب از خانه قهر كرد و دو شب قبل به خانه‌اش آمد. او هر روز صبح دو فرزندش را به مدرسه می‌برد، اما امروز او را ندیدم. تا ظهر منتظر او بودم كه داخل كوچه ببینمش، اما از او خبری نشد و نگرانش شدم كه صاحبخانه‌اش آمد و با هم در را باز كردیم و با این صحنه روبه‌رو شدیم. وی در پایان گفت: همیشه شب‌ها از خانه آنها سر و صدا می‌آمد، اما شب قبل من متوجه هیچ صدایی نشدم.
 
صاحبخانه مقتول هم گفت: من تصمیم داشتم خانه‌ام را تخریب كنم و ساختمان جدیدی بسازم، به همین دلیل چندی قبل از شوهر مقتول خواستم خانه‌ام را تخلیه كند، اما او امروز و فردا می‌كرد تا اینكه امروز به اینجا آمدم تا با او حرف بزنم كه با جسد زن جوان روبه‌رو شدم اما خبری از شوهر و سه فرزند او نبود.  همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد مقتول برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشكی قانونی فرستاده شد. تیم جنایی به دستور قاضی منافی آذر، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی شوهر مقتول به عنوان مظنون به قتل آغاز كردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha