نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه اولویت مهم قانون برنامه ششم توجه به حوزه سلامت است، گفت: قطعا هدایت یارانه ها به سمت نظام سلامت باید از سوی دستگاه های متولی صورت گیرد.

سهم حوزه سلامت از محل یارانه ها باید افزایش یابد

سلامت نیوز:نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه اولویت مهم قانون برنامه ششم توجه به حوزه سلامت است، گفت: قطعا هدایت یارانه ها به سمت نظام سلامت باید از سوی دستگاه های متولی صورت گیرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،حسین نیازآذری ، با اشاره به نامگذاری اول تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت خاطر نشان کرد: توجه شایسته به نظام سلامت اولویت مهم قانون برنامه ششم و رویکرد مجلس شورای اسلامی است و دولت در حوزه سلامت کارنامه قابل تقدیر دارد.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی،  سرمایه گذاری در حوزه سلامت را اهتمام مجلس و دولت  به امنیت پایدار و آرامش جامعه تلقی کرد و افزود: مجموعه روندهای سیاستگذاری کشور در حوزه سلامت اعم از قانون گذاری ، برنامه ریزی ، اصلاح ساختار و افزایش اعتبار با هدف نشاط و امید مردم صورت می گیرد و وزارت بهداشت و درمان وآموزش پزشکی در این مسیر اقدامات جهادی و فعالیت چشمگیری صورت داده است .

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: اقدامات تکمیلی در حوزه سلامت برای رسیدن به شاخص های جهانی  ضروری است و وزارت بهداشت باید به مناطق محروم توجه بیشتری داشته باشد .

نیازآذری توجه به حوزه سلامت را از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری  دانست و سرمایه گذاری در حوزه سلامت را از مصادیق  بارز اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی  همچنین هدایت یارانه ها به سمت نظام سلامت را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد برای اجرای هرچه بهتر نظام سلامت از کارگزاران و تلاشگران این بخش نیز تکریم شایسته به عمل آید و منزلت شغلی و صنفی فعالان حوزه سلامت مورد توجه دستگاه سلامت کشور قرار گیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس ادامه داد: فرهنگ سازی، اصلاح سبک زندگی، آموزش  و پیشگیری از مختصات اصلی حوزه سلامت است و از رسانه های گروهی،  شبکه های اجتماعی و مراکز فرهنگی و آموزشی در خواست دارم به یاری نظام سلامت کشور بشتابند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس، با گرامی داشت هفته سلامت  و تقدیر از فعالان این بخش ، بر تکریم خیرین حوزه سلامت تاکید کرد و از توجه شایسته  آنان به حوزه سلامت  سپاسگزاری کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha