دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 211363

به کمک روش درمانی طبیعی و با استفاده از پوست موز و بدون نیاز به مسکن سردرد شما به سرعت تسکین پیدا می‌کند.

فایده شگفت انگیز پوست موز

سلامت نیوز:به کمک روش درمانی طبیعی و با استفاده از پوست موز و بدون نیاز به مسکن سردرد شما به سرعت تسکین پیدا می‌کند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ همه افراد در زندگی سر درد را تجربه کرده‌اند، گاهی سردرد دو طرفه، یک طرفه و یا در تمام سر اتفاق می‌افتد که ممکن است این سردرد‌ها به تدریج شدت پیدا کند یا به طور ناگهانی شروع شود و یا می‌تواند کمتر از یک ساعت تا چند روز به طول انجامد.
 
گاهی اوقات، سردرد‌ها به قدری شدید و غیر قابل تحمل هستند که فرد برای تسکین آن‌ها از چندین نوع داروی مسکن استفاده‌ کند تا از درد خلاصی پیدا کرده و به زندگی روزمره خود ادامه دهد.
 
در این بین برخی راهکارهای طبیعی برای تسکین سردرد وجود دارد که ضررها و عوارض داروهای مسکن شیمیایی را ندارند. 
 
ما به شما یک راه ساده، ارزان و طبیعی را معرفی می‌کنیم که به خلاص شدن از شر سردردهای شدید کمک کرده و سرعت اثر بخشی بالایی دارد. 
 
شما در این روش درمانی طبیعی به پوست یک موز و مقداری یخ نیاز دارید، چند تکه یخ را در قسمت انتهایی و در داخل پوست موز قرار داده و آن را با یک نوار ببنید تا یخ در بین پوست موز باقی بماند، حال پوست موز را بر روی پیشانی خود قرار داده و به مدت ۲۰ دقیقه در مکان تاریکی استراحت کنید، یک حوله همراه خود داشته باشید تا به محض آب شدن یخ از آن استفاده کنید.
 
این روش بلافاصله سردرد شما را تسکین می‌دهد؛ در این روش درمانی سردرد به سرعت آرام می‌‌گیرد و علت اصلی آن به دلیل وجود پتاسیم بالای پوست موز است، اگر سردرد شما شدید بود و بعد از ۲۰ دقیقه نیز درد را حس کردید می‌توانید این روش را تکرار کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha