رئیس هیئت بورد پرستاری کشور با اعتقاد به این‌که رئیس‌جمهور منتخب با در نظر گرفتن مصالح کشور مصالح پرستاری را هم در نظر خواهد گرفت، در ادامه از نگاه صنفی و قشری به انتخابات انتقاد کرد.

در نظر گرفتن مصالح پرستاری در لوای در نظر گرفتن مصالح کشور

سلامت نیوز: رئیس هیئت بورد پرستاری کشور با اعتقاد به این‌که رئیس‌جمهور منتخب با در نظر گرفتن مصالح کشور مصالح پرستاری را هم در نظر خواهد گرفت، در ادامه از نگاه صنفی و قشری به انتخابات انتقاد کرد.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر عباس عباس‌زاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری با بیان این‌که رئیس‌جمهور مدیر و مدبر و توانمند قطعاً می‌تواند نگاه و توجه ویژه‌ای به نظام سلامت داشته باشد، اظهار کرد: نباید قشر و صنف پرستاری را جداگانه دید.

وی با تأکید بر ضرورت یک انتخاب کلی برای حفظ منافع کشور و کل مردم افزود: در انتخابات و در دیدی کلی مصالح و منافع کل کشور حائز اهمیت است تا این‌که بخواهیم به این مسایل نگاهی جزئی و صنفی داشته باشیم.

رئیس هیئت بورد پرستاری کشور با بیان این‌که برای انتخاب اصلح نباید صرفاً رویکرد فرد به یک رشته، حرفه و یا صنف در نظر گرفت، خاطرنشان کرد: در انتخابات نباید قشری و صنفی وارد شد.

عباس‌زاده با بیان این‌که انتخاب رئیس‌جمهور در سطح بالاتر و باید با دید کلان‌تری انجام شود، گفت: قطعاً یک رئیس‌جمهور توانمند، مدیر و مدبر می‌تواند مجموعه(هیئت دولت) و مشاوران توانمندی هم داشته باشد.

وی گفت: در انتخاب فرد اصلح باید توسعه ملی، عزتمندی کشور ارتقاء شاخص‌های اقتصادی و … ملاک عمل قرار بگیرد و قطعاً فردی با این ویژگی‌ها می‌تواند عملکرد خوبی در حوزه پرستاری، بهداشت و درمان و نظام سلامت هم داشته باشد این غیر ممکن نیست که فردی توانمند در اداره امور کلان کشوری در اداره مسایل جزئی ناتوان باشد.

رئیس هیئت بورد پرستاری کشور با بیان این‌که همه باید در انتخاب رئیس‌جمهور اصلح مصالح کشور را در نظر بگیرد، یادآور شد: این توانمندی باید در فرد وجود داشته باشد تا بتواند مسایل کشور اعم از خرد و کلان را با تدبیر و عقلانیت برطرف کند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha